[Nu-Disco?] Juno Disco

LeBonTon

DoubleClicker
Lid sinds
24 Maart 2008
Berichten
774
Locatie
Breda
Track vanmiddag zitten maken samen met mijn roomie. Ons eerbetoon aan dikke disco :dj:

Gear: Op de drums, vocals en een gitaartje na is het allemaal juno-60 wat de klok slaat.

Het nummer is nog in een zeer vroeg stadium er moet nog heel veel aan gebeuren, maar het leek me toch leuk om het te delen.

Feedback is natuurlijk altijd welkom!:okdan:
 

Attachments

  • Juno-Disco.mp3
    9,2 MB · Bekeken: 40
Wat leuk dit te horen :) Ik heb vroeger met mijn drive-in discotheek eigenlijk alleen maar disco gedraaid en ik herken het sfeertje meteen. Klein puntje van kritiek...de vocoderstem vind ik een beetje te suf :Z Ik ga het nummer straks ook even op wat professionelere boxen luisteren :biertje:.
 
geinig deuntje!

paar dingen..

- snare mag wat meer aanwezig zijn, meer punch
- de bas overheerst alles
- zorg dat de partij die belangrijk is op dat moment ook goed te horen is, zang & lead staan veel te zacht, bas veel te hard tov de rest
- intro mag wat korter imho

maar dit is persoonlijk ;)

Ik kan dit soort muziek zeker waarderen, meer van dit!!
 
Bedankt voor de reacties allen!
lekker! Is het allemaal j6?
Yep!:okdan:

...de vocoderstem vind ik een beetje te suf..
Ja ik weet t zelf ook nog niet met die stem...tis trouwens geen vocoder maar een text-to-speech dingetje.

geinig deuntje!

paar dingen..

- snare mag wat meer aanwezig zijn, meer punch
- de bas overheerst alles
- zorg dat de partij die belangrijk is op dat moment ook goed te horen is, zang & lead staan veel te zacht, bas veel te hard tov de rest
- intro mag wat korter imho

maar dit is persoonlijk ;)

Ik kan dit soort muziek zeker waarderen, meer van dit!!
Thanks voor de feedback! Je hebt zeker wat punten daar die nog moeten worden verholpen. Qua mixage zijn we nog niet echt goed bezig geweest. Op misschien een low-cutje hier en daar na...tis meer een schets. Dit weekend ga ik m ff lekker op mijn gemakje doornemen en zal ik je suggesties zeker in acht nemen.
 
We hebben de track weer wat onder handen genomen en dit is het resultaat tot nu toe.
We hebben het iets spicier gemaakt,het intro korter gemaakt, de break aangepast (ik ben er nog niet kapot van) en ietwat meer gemixt.
 

Attachments

  • Juno-Disco2.mp3
    8,6 MB · Bekeken: 33
Hahahahaha....man wat een disco dit.
Heb de bellbotoms uit de kast gehaald.

Deze mix is al een stuk beter. Betere snare , die gephasede chords.

Heb heimwee naar mijn Alpha Juno....die bass !!
 
Thanks man! Je bent er snel bij!

Tja die juno....die doe ik natuurlijk nooit meer weg! :P
 
Net terug van een paar dagen London, had de reacties nog niet gelezen.

Maar iig thanks!

Ik ga waarschijnlijk vandaag er nog even aan sleutelen, ik zal het resultaat met jullie delen!
 
+1 hmmm

Je reageert op een post van 4 jaar geleden. :D...
Vragen we ons meteen af of er ooit nog een aangepaste versie is gekomen zoals de TS in zijn laatste post van 23 juli 2009 opmerkte (hij ging er misschien nog aan sleutelen)


Paul
 
Wow.. erg lekkere geluidjes zeg :okdan: erg lekkere track ook.. paar jaartjes oud alweer.. in die tussentijd is de Juno 2 keer zoveel waard geworden :D
Zitten ook wel de nodige fx over om de Juno wat op te leuken maar thumbs up voor de productie.. klinkt erg goed :)
 
Wauw...hoe is deze thread naar boven komen drijven? Bedankt voor alle lof en tips...maar eerlijk gezegd weet ik niet eens of ik de project files nog heb...de juno nog wel, al klinkt ie iets minder nice en fat.
 
Hij is goed zoals ie is. :okdan:
Erg leuk om de oude doos open te trekken. 2009... Toen de Juno nog modern was :)
 
Back
Top