• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Lead 2X gesigneerd maar verder als nieuw!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lid sinds
15 februari 2007
Berichten
1.002
Locatie
Vlakbij Hulst
attachment.php


Ik denk eraan om deze Nord Lead 2X keys te verkopen.
Ik kocht hem van de vorige eigenaar (van dit forum), die hem volgens mij alleen maar gebruikt heeft om een handtekening van PPP's Waajeed op te laten zetten (of er gewoon ERG voorzichtig mee geweest was) en heb hem nu een aantal maanden thuis staan in mijn (eveneens) rookvrije studioruimte.

Ik moet er niet bijvertellen dat deze synth nog altijd in dezelfde staat is, ik zou de handtekening er wel kunnen afkrijgen met alcohol maar heb ze laten staan, heeft mij nooit gestoord.

Ik ben heel tevreden van de Nord, alleen, gebruik ik hem haast nooit meer sinds ik enkele Roland bakken heb waar ik veel minder mee kan (ja, dat lees je goed)... In de discussie tussen analoog of digitaal wil ik graag aanhalen dat het verschil me geen zak uitmaakt, en dat qua digitale synths de Nord de beste in gebruiksgemak (meest zoals de analoge oude beesten) is die ik al tegenkwam, maar ik raak geïnspireerder door mijn oude Roland bakken en haal dan tegenwoordig ook al mijn sounds daaruit... AL die sounds krijg ik ook uit de Nord... maar ja, ik merk gewoon dat ik hem niet eens meer aanzet.

Inclusief originele doos, handleiding en stroomkabel.

Nieuwprijs +- €1100, bij mij voor €650, dat is hij MINSTENS waard. Ik krijg hier spijt van, maar ach, inspiratie is belangrijker dan synths. Wat extra geld is ook geen slechte zaak.

Eventueel geïnteresseerd in ruil tegen een MPC2000 mits 300 euro bijbetaling, of eventueel een 88 toetsen controller of MPD-achtig iets.

Versturen voor de vraagprijs is geen probleem.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top