• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Nord Lead 2x + DieHard keyboard statief

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nicolasmasset

Ingeburgerd
Lid sinds
10 februari 2009
Berichten
52
Hoi hoi,

Ik verkoop mijn Nord Lead 2x wegens drang naar een analoge synth. De synth is in perfecte staat, en komt met flight case en handleiding. Vaste prijs van 650€. Ook eventueel te ruilen tegen een Mopho Keyboard of MEK.

Kheb ook nog een prachtig statief van Pro-El DieHard staan. Is uit zeer duurzaam aluminium gemaakt, is heel erg stabiel, kan moeiteloos twee synths dragen en ziet er bovendien heel stijlvol uit. Op musicstore staan er vergelijkbare statieven vr 320€. Vraagprijs vr mijn statief is 140€. Koopje toch?

Alles tesamen 750€!
Te bezichtigen en af te halen in Westerlo, België. Foto's zijn te verkrijgen op aanvraag.

Nicolas
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top