welke synth zou jij stelen als je ergens gaat inbreken....

Waarschijnlijk zou ik ter plekke gaan spelen met al dat moois en er zo in opgaan, dat de :smeris: me met gemak kan inrekenen.
 
met welke synth loop jij het liefst in je mankini over t strand?
 
*zit te wachten op de volgende draad met de vraag : "welke synth neem jij het liefste mee op het schijthuis"*

Da's makkelijk, de Korg DS-10! Hij past niet alleen in je binnenzak, maar je kunt er ook nog Final Fantasy op spelen als je geen inspiratie hebt.
 
Nou, ik zou nooit iets stelen, dus ook geen synt.
Maar als ik er dan toch 1 mag uitkiezen, dan natuurlijk de Oasys.
Ik ga er nog een keer 1 scoren, maar pas als ik echt stop met het bandwerk.
 
Wat een kuttopic zeg.
 
wat zal het volgende "welke synth" topic worden?

Welke synth zou je wel eens:
- aan gort willen slaan
- overheen willen kotsen
- je zusje nooit op laten spelen
- via Paypal afrekenen
- de doos van bewaren
- overdwars in je reet willen steken

kom op zeg, is er nou echt helemaal niks beters meer te bespreken op het forum?
 
... Maar niet zo fraai idd, dat inbreken, wat is er mis met werken en iets verdienen ...
Is dat dan eigenlijk niet het hoofdmotief voor de misdaad, gemakkelijk geld verkrijgen? Op bepaalde ziekelijkheden, zoals kleptomanie en zo, na...

Wout
 
ik zou kwijlend de P5 aan gaan zitten staren (de enige synth die mooier is dan de gemiddelde vrouw) en zorgen dat er een kratje bier bij de hand staat, zodat we na thuiskomst van de eigenaar ons meteen in een crimineel dikke jam kunnen storten.
 
Geen. Jatten is voor losers.

mindere draad kijken wie der positioef reageerdt komter by mijniet in

kijk in ade fag jaremn zijn der maar so 30a50 + mensen by mij geweest en ik by hun
moet zeggen heb wels grotere en mooie spullen gezien dan by mij zelf
kan me niet voorstellen dat ask thuiskom en mn voor deur open staat en alles netjes is ingeladen ,..vraagje aan de buurvrouw wie wast dan ...d8 ze dat bekenden waren ...van me ofso
neeeeeeeeeeeeeeeen deze draad mag dicht vanmij !!

aangezien ik " t shop liften & en van mn werk baas eens wat " lenen " heb afgeleerd

intergriteits cursus gehad by kpn haha

ook nog
 
Waarschijnlijk zou ik ter plekke gaan spelen met al dat moois en er zo in opgaan, dat de :smeris: me met gemak kan inrekenen.

zo ken ik iemand [jonger dan mij ....] die inbrak in een winkel en er dronken inslaap viel haha
:engel::doei: egt dommm
 
inderdaad volgende treat:
je ziet bij een popconcert de roadies met de keyboards naar binnen lopen:
de een draagt een rolandsh5, de ander 2 tb's , weer een zeult met een jp8.
wie sla je met de microfoonstandaard in de nek en berooft hem van z'n last?
in de jazzclub speelt...op... welke hand hak je af om het toetsenbord te pikken?
een achtergrondkoortje zingt door de volgende microfoons:.......,......
 
inderdaad volgende treat:
je ziet bij een popconcert de roadies met de keyboards ...
Nou, nou. Waarom zo sarcastisch? Een thread als deze is toch puur voor de tijdsverdrijving? Gewoon amusement. Zo'n beetje in de stijl van "Welke vrouw (of man, voor de dames hier aanwezig) zou jij wel eens naakt in je armen willen sluiten?", of zoiets.

En ga me nou niet schrijven dat je tijd te kostbaar is, want dan had je deze thread niet eens gelezen!

Verder is praten en denken (dus ook schrijven) over misdaad nog niet een misdaad begaan. Als dat wel zo zou zijn, nou, dan had meneer pastoor iedere dag lange rijen voor de biechtstoel. :D

Wie durft te beweren dat hier iemand op het SynthForum aanwezig is die nog nooit een diefstal, groot of klein, heeft overdacht? Er zijn dieven die inderdaad losers zijn, maar die stelen dan ook bij Feedback een Behringer mengpaneeltje :) (Of zoals de vader van een van mijn leerlingen die een maandje of drie moest uitzitten wegens het stelen van een vrachtwagen vol Italiaanse schoenen. Hij dacht binnen te zijn, maar in de dozen zaten slechts linkerschoenen. Zelfs de rechter schoot in de lach! :D)

Wout
 
Nou, nou. Waarom zo sarcastisch? Een thread als deze is toch puur voor de tijdsverdrijving? Gewoon amusement. Zo'n beetje in de stijl van "Welke vrouw (of man, voor de dames hier aanwezig) zou jij wel eens naakt in je armen willen sluiten?", of zoiets.

En ga me nou niet schrijven dat je tijd te kostbaar is, want dan had je deze thread niet eens gelezen!

Verder is praten en denken (dus ook schrijven) over misdaad nog niet een misdaad begaan. Als dat wel zo zou zijn, nou, dan had meneer pastoor iedere dag lange rijen voor de biechtstoel. :D

Wie durft te beweren dat hier iemand op het SynthForum aanwezig is die nog nooit een diefstal, groot of klein, heeft overdacht? Er zijn dieven die inderdaad losers zijn, maar die stelen dan ook bij Feedback een Behringer mengpaneeltje :) (Of zoals de vader van een van mijn leerlingen die een maandje of drie moest uitzitten wegens het stelen van een vrachtwagen vol Italiaanse schoenen. Hij dacht binnen te zijn, maar in de dozen zaten slechts linkerschoenen. Zelfs de rechter schoot in de lach! :D)

Wout

wout pas op je students ...lezen mee
\die l8 zich nu ook en breuk

wel s trouwens wat geleend niet terug gebracht van mn ouwe [av ] baas ...meer in de trend van cables & meet gear

muzikanten onder elkaar horen doit niet te doen ,...lijkt me
net as een bouw vakker die niet gereedschap hoort te stelen op zn werkplek
om dat dan t eind zoek is ...
lijkt me

in de av / theater wereld zie uje t nog wels [ook opmarktplaats ] dit en dat gestolen ,..vaak dure versterkers sets

vintage synths hmmmmmm zieje niet soo weinig opt net geattendeerd " stolen " langskomen ,.........

wel veel ebay scams sales zonder spullen ,...
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top