Lil Wayne - A Milli (BSincere remix)

ik vind t ook vrij triest allemaal
vooral dat apenmuziekgeloel
als ik dan die hersenloze barbiebeats van die gene die dat woord in deze draad heeft geintroduceerd voor de geest haal..
daarnaast is het inderdaad echt nergens voor nodig om iemands enthousiasme zo grondig af te branden dat ie de komende 5 miljard jaar geen motivatie meer heeft

Ouch ... maar je hebt wel een punt!
Ik heb de track gehoord en aangezien ik er niet echt Iets goed aan vond had ik maar besloten om wijselijk te zwijgen.

Je kan een track appreciƫren of niet maar we moeten het niet gaan hebben over "apen" he.. vind ik vrij respectloos toch.
Maar die post over die penisbreuken vond ik wel hilarisch :D

Ipv die gast die de track heeft gepost helemaal neer te halen zouden we m eerder moeten motiveren om te gaan luisteren naar goeie hiphop hihi ;)

Nuja, da's mijn mening...
 
Ouch ... maar je hebt wel een punt!
Ik heb de track gehoord en aangezien ik er niet echt Iets goed aan vond had ik maar besloten om wijselijk te zwijgen.

Je kan een track appreciƫren of niet maar we moeten het niet gaan hebben over "apen" he.. vind ik vrij respectloos toch.
Maar die post over die penisbreuken vond ik wel hilarisch :D

Ipv die gast die de track heeft gepost helemaal neer te halen zouden we m eerder moeten motiveren om te gaan luisteren naar goeie hiphop hihi ;)

Nuja, da's mijn mening...


wat is goede hip hop[ goeie vraag ...]
hangter maar net vanaf aan welke kantje staat
 
Back
Top