Ekdahl Moisturizer

Op deze site meer bijzonderheden over een nieuwe spring reverb, met leuke specs. Bijzonder is dat de veer gewoon open ligt en dat deze op allerlei manieren te manipuleren valt, waar je leuke dingen mee kunt doen. Los daarvan lijkt het mij een bakje met karakter en heeft hij veel CV-aansturingsmogelijkheden voor bijvoorbeeld gebruik met een modular. Ik heb er zojuist een besteld in ieder geval :D

attachment.php
 

Attachments

  • gallery_3.jpg
    gallery_3.jpg
    193 KB · Bekeken: 72
  • gallery_4.jpg
    gallery_4.jpg
    64,6 KB · Bekeken: 70
Laatst gewijzigd:
Klinkt erg leuk. 300 dollar is niet duur voor zo'n filter/spring combi. Waarom met je tot september wachten? Nu al zo'n wachtlijst?

Ja, hij heeft al redelijk wat opdrachten gehad en ze worden niet bepaald aan de lopende band gemaakt zeg maar :) Hoog DIY gehalte van een paar enthousiastelingen meer; volgens mij had hij zelf niet verwacht dat ze het er druk mee gingen krijgen. Vandaar dus dat er al een wachtlijst is.

Dat het er niet super gelikt uitziet tsja, ik vind het nog wel meevallen eigenlijk...het heeft ook wel z'n charme voor mij. 300 euro voor de geboden functies vind ik ook niet zo gek (helemaal niet met de huidige dollarkoers).

Ik geef toe dat het voor mij een impulsaankoop is maar met mijn voorliefde voor Lo-Fi spullen moet het wel heel bar zijn, wil ik er geen plezier van hebben. We zullen zien!
 
De eerste demo's zijn ook opgedoken. Klinkt zeer ok.
 

Attachments

  • reverb.wav
    892,2 KB · Bekeken: 73
De eerste demo's zijn ook opgedoken. Klinkt zeer ok.

dat klinkt kut.. hoor alleen ruis

maar het apparaat ziet er wel cool uit :okdan:
lekker oldskool electronica look :)
 
Vet ey.
Ben dol op spring reverbs.

Al denk ik dat ik al dat binnenkort ook kan in m'n dotcom, behalve dan er m'n vingers tussen proppen.
En een stand-alone spring reverb met ampje heb ik ook al... jeetje ik moet dit even passen... anders zou dit de derde worden :)
Toch tempting.... zoiets.

Straks 's even de video's checken. ("Doe dat nou niet!!" schreeuwt m'n positieve banksaldo)
 
Ja wat is dit nu weer. Ga ik naar de homepage van die gasten, kan ik geen verdere pagina's openen omdat ik geen FireFox heb????
 
Laatst gewijzigd:
Ja wat is dit nu weer. Ga ik naar de homepage van die gasten, kan ik geen verdere pagina's openen omdat ik geen FireFox heb????

LOL :halleluja
Wat een bak!!!!

Als Firefox gebruiker ken ik deze melding maar al te goed, maar dan andersom; dat ik perse IE moet gebruiken.
Ga toch weg met je Micro$oft, denk ik dan :)
Geniaal dat ze het dan maar omdraaien.
Het is toch ook van de zotte dat je een website zou schrijven voor 1 bepaalde browser :)
Mooi, om op deze manier kritiek te leveren.

Dit maakt m'n dag, sorrie en thnx :mexico:
 
als je zoiets maakt, maak het dan goed af, semi-modulair met

-een envelopefollower na het filter en na de veer, dus meer CV-uitgangen.
-filter schakelbaar voor de veer of na de veer.
-een simpele hoog / laag regeling ( als in de synthi), patchbaar op de plek
die je wilt. Bijvoorbeeld op het niet gefilterde signaal.
- een fader van de uitgang naar de ingang (feedback), al of niet met externe loop.
- inverter

modden maar met de boormachine ;+)
 
Laatst gewijzigd:
Per mail ontving ik een update van Karl Ekdahl:

Hello potential and previous customers

Soo.... i realized that i should have some kind of status update for y'all so you
could get some idea of where i am in the list of the Moisturizer shipping.

Also, sometimes i stumble upon small updates that makes the moisturizer just a
*little* better and i incorporate that update into the circuitry. Other times i
stumble upon suppliers that (like me) are back-ordered on the stuff i need and there
are delays. So i caved in and started a blog; http://knasmusic.blogspot.com/

btw. as of now it seems i'm gonna get ahead of the game on my delivery times, tho
don't get too excited yet..

Btw. if you don't want e-mails from me, just tell me and i'll remove you from the list.

Karl
 
als het goed is heb ik de mijne volgende week binnen :-)
 
Tof!

De mijne is ook klaar voor verzending; moet alleen nog even betalen (duurt best lang voordat het geld is overgeschreven naar mijn paypal account).

Ben benieuwd in ieder geval :)
 
Tof!

De mijne is ook klaar voor verzending; moet alleen nog even betalen (duurt best lang voordat het geld is overgeschreven naar mijn paypal account).

Ben benieuwd in ieder geval :)
Ik heb nog niks gehoord maar was ook een maand of wat later met bestellen.
 
Als het goed is staat die van mij nu bij de douane in Nederland. Heb jij al wat gehoord Ron? Enig idee hoe lang hij daar kan blijven staan?
 
Als het goed is staat die van mij nu bij de douane in Nederland. Heb jij al wat gehoord Ron? Enig idee hoe lang hij daar kan blijven staan?


nee de mijne staat er ook, kan niet wachten er mee tegaan stoeien
 
Back
Top