Ekdahl Moisturizer

Op deze site meer bijzonderheden over een nieuwe spring reverb, met leuke specs. Bijzonder is dat de veer gewoon open ligt en dat deze op allerlei manieren te manipuleren valt, waar je leuke dingen mee kunt doen. Los daarvan lijkt het mij een bakje met karakter en heeft hij veel CV-aansturingsmogelijkheden voor bijvoorbeeld gebruik met een modular. Ik heb er zojuist een besteld in ieder geval :D

attachment.php
 

Attachments

  • gallery_3.jpg
    gallery_3.jpg
    193 KB · Bekeken: 72
  • gallery_4.jpg
    gallery_4.jpg
    64,6 KB · Bekeken: 70
Laatst gewijzigd:
Interesting....we verwachten dan natuurlijk wel wat fragmentjes als je hem binnen hebt. :) Ik heb hier nog steeds accutronics bakkies liggen die nog moeten worden voorzien van een opamp circuit....lazy me.

ps ik dacht eerst dat het om nwe zweedse scheerschuim ging....
 
Ik ben benieuwd hoeveel ruis het ding heeft.

Laatst een A-199 gekocht. Ben er heel tevreden mee. Lekker korte veren met korte galm goede klank en met de rest van m'n modulair nog meer mogelijkheden.

Ja, dat is nog even afwachten maar ik denk dat het wel meevalt. Vond hem in de filmpjes, met name bepaalde stukjes dan, in ieder geval lekker klinken.

Hoe dan ook wordt hij niet eerder verstuurd dan september dus voorlopig kan ik er nog niets over zeggen :)
 
ik wil niet zeuren hoor maar zo'n joekel van een foto fokt heel de pagina op tot idiote proporties. niet iedereen heeft altijd een 1920 x 1200 scherm tot zijn of haar beschikking...

BTW: ik heb hier nog een antieke dubbele verengalm liggen.. gesloopt uit een ouwe Riha. ja die ja, van het twee-vinger systeem :). moet ik toch maar eens wat me gaan doen
 
ik wil niet zeuren hoor maar zo'n joekel van een foto fokt heel de pagina op tot idiote proporties. niet iedereen heeft altijd een 1920 x 1200 scherm tot zijn of haar beschikking...

Mea culpa.....aangepast ;)
 
wou die hier vorige week posten, lijkt me heel tof, vooral experimenteer bakje denk ik
staat op het lijstje van me, de noise zal wel mee vallen denk ik, maar als je echt iets noise loos zoekt dan is deze toch niet het meest geschikt zou ik vermoeden
een leuk concept en tegen een scherpe prijs 300$, als je te lui bent om te diy 'en
 
Het apparaat doet me denken aan de regelaars die ik bij de DOMO (melkpoederfabriek in Beilen) moest bedienen 15 jaar geleden tijdens mijn vakantiebaantje. Östblok meuk.

Niet echt aantrekkelijke looks.
Zoals jullie gewend zijn heeft ook deze post niest toe te voegen :)
 
BOE BOE BA BA............sjowkolade en hopjes vla..............
gek dat dat soort shit altijd wel blijft hangen en de belangrijke dingen niet.................

ENNIEWEES.........ik ga dat es ff verder uitpluizen......(die reverb he)
lijkt met een vet ding!!!
 
Klinkt erg leuk. 300 dollar is niet duur voor zo'n filter/spring combi. Waarom met je tot september wachten? Nu al zo'n wachtlijst?
 
Het lijkt wel alsof ze dat kastje in elkaar gebouwd hebben, en daarna die verengalm erop [onder het motto "lijkt wel leuk"]
Zie de 2 steker contacten bovenop.
Het kastje lijkt mij een versterker/filter combinatie waar van alles aangesloten kan worden.
Het kastje is namelijk verder gewoon af..maar de veren zitten er gewoon op zonder de uiteinden met kunstof of metaal te beschermen, ook de snoeren erboven uit hadden wel beter afgewerkt mogen worden.
 
BOE BOE BA BA............sjowkolade en hopjes vla..............
gek dat dat soort shit altijd wel blijft hangen en de belangrijke dingen niet.................

ENNIEWEES.........ik ga dat es ff verder uitpluizen......(die reverb he)
lijkt met een vet ding!!!

Het is:

BoeBoe BlaBla hopjes, vanille en sjowkola
aarbeien en blanke vla, heerlijk houdbare vla
oeeeewaaaaaaaaa we maken Domo de Domo de Domo vla
in die makkelijke pakken hawoeeeeeeeeeee ;)

en ik vin 300 echt errug veel.....zo'n accutronics bak met veren kan je echt voor € 20,- op MP halen....effe een opamp circuitje ervoor en klaar ben.....

Wat wel interresssaaannnntt is die oostblok bak....
 
het principe is dat je met de verengalm kan spelen, daarom staat hij er boven op en open! een totaal ander principe dan ne verengalm in een modulair of zo'n vermona ding, dus ik snap niet waarom men daarop afgeeft als je de moeite hebt genomen om het te lezen en de achtergrond en het doel ervan te begrijpen.
afwerking kan altijd beter en dan kunnen we maar blijven zagen
 
Op deze site meer bijzonderheden over een nieuwe spring reverb, met leuke specs. Bijzonder is dat de veer gewoon open ligt en dat deze op allerlei manieren te manipuleren valt, waar je leuke dingen mee kunt doen. Los daarvan lijkt het mij een bakje met karakter en heeft hij veel CV-aansturingsmogelijkheden voor bijvoorbeeld gebruik met een modular. Ik heb er zojuist een besteld in ieder geval :D

attachment.php

hey hier had jenu 6 laatst d8 ik ook een link van omdat iemand vroeg on een een analoge step sequencer leuk merjk met leuke spullen
hoes t price tek niks?
 
Super coole reverb.
Vooral voor de hands on optie.
 
Zijn er nog sites die jullie je meteen kunnen bedenken met van die toch ietwat obscure 'dingen'?
 
Back
Top