DSF Utrecht meeting 20 feb 20.00 cafe de Stad

Re: Get Down ...

Re: Get Down ...

Origineel geplaatst door ><i
Ik vroeg bijna 3 weken de weg naar de parkeergarage na een gezellig avondje stappen. Na een vraag waar ik heen moest, Amsterdam, werd ik beloond met een Elleboogstoot uit alle kracht en dat resulteerde in een hersenschudding, gevoelszenuw in mijn gezicht die niet lekker meer funktioneert en een ietsie verschoven neus...

vandaar..

dayum,da's mooi kut...wat een mafketels lopen er ook rond zeg.... :confused:
 
Waar stond die aankondiging van deze meeting eigenlijk? Heb ik iets gemist?!

Helaas moet ik repeteren met m'n band, anders was ik wel ff gekomen. Iig veel plezier voor de personen die wel gaan.
 
Small sister

Small sister

Let goed op die ene stuntelige barkeeper.........

ISPdeRuiter
 
Re: Small sister

Re: Small sister

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Let goed op die ene stuntelige barkeeper.........

ISPdeRuiter


ehhh?? leg uit?
 
sjid. dat vind ik wel lachen. even kijken of ik mn afspraak kan verzetten. tot hoe laat zitten jullie daarzo? en gaat dit vaker gebeuren?
:biertje:
 
vast wel een paar uurtjes..tenzij het geen fok aan is ;) maar dat komt wel goed..en bij gezelligheid natuurlijk herhaling
 
Jiehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben vast aan het drinken... Dadelijk het treintje...... ff BKen en dan naar Cafe de Stad............ Ik ga eventjes mijn kleren uit zoeken... Heb ik niet ergens een leuke witte stof jas liggen... Biajk!

Maar ff over die barkeeper..... Is het toevallig een barkeeperstje? :p
 
ga je voor de doepfer look johnnie?
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
Hij gaat voor het barkeeperstje....
Een barkeeperes is altijd okee....
Maar ik kan geen pakje vinden. Waarschijnlijk word het een 'gewone' look..
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Een barkeeperes is altijd okee....
Maar ik kan geen pakje vinden. Waarschijnlijk word het een 'gewone' look..

he bah wat saai :D

het draadje waarin het werd aangekondigd/voorgesteld heet trouwens "mensen uit utrecht en omstreken".

Ik heb er zin an
 
Laatste waarschuwing.

Laatste waarschuwing.

Hij/Zij maakt deel uit van een wereldwijd netwerk.
Colin Powell legt het binnenkort allemaal uit.
Heb geduld en vertrouwen.

Ssst, psst,
ISPdeRuiter
 
Tja tja, ik dacht helaas... Ik ben geen Utrecht en omstreken. Maar is het voor herhaling vatbaar en zijn er geen Dsf'ers die mensen net als Xi een tik op hun knar geven houd ik me aanbevolen. Ik zal dan wel niet zeggen dat ik voor een zeker Amsterdams elftal ben... Xi, jij hebt toch niet gevraagd naar de weg naar de Amsterdam Arena??? :W
 
Origineel geplaatst door C738
heyyy...
Is er ook een DSF divisie noord? En zo ja, waar meeten die, als ze meeten?

Het is misschien wel geinig om inderdaad iets van divisies op te zetten, ook met het oog op feestjes organiseren enzo (tenminste, is dat nog niet zo? vergeef me als ik achter de feiten aanhuppel).

-C-

Net zoiets als kiesdistricten bij politieke partijen? :D
 
Origineel geplaatst door C738
heyyy...
Is er ook een DSF divisie noord? En zo ja, waar meeten die, als ze meeten?

Het is misschien wel geinig om inderdaad iets van divisies op te zetten, ook met het oog op feestjes organiseren enzo (tenminste, is dat nog niet zo? vergeef me als ik achter de feiten aanhuppel).

-C-

Ja ben ook weles benieuwd of er animo is voor een divisie noord,
 
Re: DSF Utrecht meeting vanavond 20.00 cafe de Stad

Re: DSF Utrecht meeting vanavond 20.00 cafe de Stad

Origineel geplaatst door olafmol
ja mensen, ff een reminder: vanavond vanaf 20.00 de 1e DSF divisie Utrecht meeting in Cafe de Stad, lange jufferstraat 58 ..... meer info over route en locatie:

http://www.cafedestad.nl/cafedestad/info.htm

tot vanavond!

Olaf

Ja jeetje!
Had ff gemailed! :frons:

R.
 
Ik had er graag eventjes bij geweest! Wat is dit nou?? Inderdaad, volgende keer ff mailen! Was ook leuk te combineren metTiga optreden in de ECCO ! Electrooooclashhh
groeten :peukie:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top