DSF Utrecht meeting 20 feb 20.00 cafe de Stad

olafmol

[EXPANSIONS]
Lid sinds
23 juli 2001
Berichten
8.784
Locatie
Utrecht
ja mensen, ff een reminder: vanavond vanaf 20.00 de 1e DSF divisie Utrecht meeting in Cafe de Stad, lange jufferstraat 58 ..... meer info over route en locatie:

http://www.cafedestad.nl/cafedestad/info.htm

tot vanavond!

Olaf
 
ik ben er natuurlijk ook bij..je kan mij vandaag herkennen aan mijn gezichts-beharing, veel te grote bos haar en een zwart "fuck fame" teeshirt
 
ik kan het helaas niet maken vanavond. ik zit nu half-ziek op mijn werk en dat ook alleen maar omdat er vandaag een site online moet. bovendien heb ik thuis een nog ziekere vriendin zitten die ik ook lekker moet verwennen :D

dus helaas. maar misschien dat het een leuke maandelijkse gig kan worden ?
 
zal alleen mijn gezicht laten zien,
wie een kleine indo met een commodore shirt ziet en een brunnette, moet ff DELON schreeuwen ok

kom ik populairder over
 
en ik ben het broekie met een witte ribfluwele jas,

uuuhm zoiets als dit dus:

tr707-1.jpg
 
Origineel geplaatst door STicKX
en ik ben het broekie met een witte ribfluwele jas,


uuuhm zoiets als dit dus:

WOW hou jij daar een 707 van 600 euro vast!!! :o:
 
lijkt bijna op:

doepfer.jpg
 
Origineel geplaatst door The Q


uuuhm zoiets als dit dus:

WOW hou jij daar een 707 van 600 euro vast!!! :o: [/B]

whahaaahah LOL... even voor de duidelijkheid: IK HEB DAT DING NIET GEKOCHT ;)

heheeh het is idd een doepfer systeem op de achtergrond... en de vergelijking zie ik maar als een compliment

ps. zie die vocoder links onderin
 
Hee!

Zijn nieuwelingen ook welkom? Is best wel dichtbij en misschien dat ik ook wel even langs kan komen!

Tim
 
*iedereen* is welkom! hoemeerzielenetcetc toch?
 
Origineel geplaatst door olafmol
*iedereen* is welkom! hoemeerzielenetcetc toch?

Ok! Misschien zien jullie mij dan vanavond :biertje: !
 
heyyy...
Is er ook een DSF divisie noord? En zo ja, waar meeten die, als ze meeten?

Het is misschien wel geinig om inderdaad iets van divisies op te zetten, ook met het oog op feestjes organiseren enzo (tenminste, is dat nog niet zo? vergeef me als ik achter de feiten aanhuppel).

-C-
 
ik zal er uiteindelijk toch helaas niet bij kunnen zijn...
volgende keer des te meer.
veel plezier vanavond! *D
 
lekker is dat! kiezen we de donderdag omdat iedereen dan zou kunnen en ineens haakt iedereen af....nou moe! ;)

hoezo blauw oog? van je vriendin/vrouw? of heb je nog een rekening openstaan daaro? ;)
 
Origineel geplaatst door olafmol
lekker is dat! kiezen we de donderdag omdat iedereen dan zou kunnen en ineens haakt iedereen af....nou moe! ;)

Ik denk vanwege het iritant halve postings in de subject regel schrijven ;)


Was graag ff een pintje komen happen ware het niet dat ik moet inkopen vanavond.

Doe Hans de groeten.
 
Get Down ...

Get Down ...

Origineel geplaatst door olafmol
lekker is dat! kiezen we de donderdag omdat iedereen dan zou kunnen en ineens haakt iedereen af....nou moe! ;)

hoezo blauw oog? van je vriendin/vrouw? of heb je nog een rekening openstaan daaro? ;)

Ik vroeg bijna 3 weken de weg naar de parkeergarage na een gezellig avondje stappen. Na een vraag waar ik heen moest, Amsterdam, werd ik beloond met een Elleboogstoot uit alle kracht en dat resulteerde in een hersenschudding, gevoelszenuw in mijn gezicht die niet lekker meer funktioneert en een ietsie verschoven neus...

vandaar..
 
Back
Top