DSF Utrecht meeting 20 feb 20.00 cafe de Stad

geen van van de meetingbezoekers zijn vandaag online geweest, dus kan je wel raden hoe gezellig het wel niet zou moeten zijn geweest.. :P
 
Origineel geplaatst door Stefan
hoe gezellig was het? binnenkort nog een keer ?

het was super gezellie.... bier heeft rijkelijk gevloeit :D

BTW, was wel online vandaag... was alleen een beetje druk op mijn werk *huil*

en nu: :koffie:

kan deze man wel gebruiken na een avond kletsen :D
 
:kroon: stickx je had t gister goed voor mekaar hoor...

Ik werd om 7.43 wakker, wist om 07.52 de bus te pakke en 08.32 op een schoolbankje te zitte (was daarom ook 11.00 naar huis gegan8o) )

Jammerr dat de batterijen van die 606 op waren, hadden we zo ff die stereoinstallatie kunnen terroriseren (of mag ik dat woordje niet meer posten)

Toen ik t flitsen van de camera's zag, wist ik gelijk dat ik jullie gevonden had, maar ben niet bepaald nieuwsgierig naar de foto's zelf die zijn gemaakt

:erm:

ah well, voor diegene waar ik nog niet goed mee heb gesproke hopelijk tot een volgende keer:halleluja 8>
 
Origineel geplaatst door DeLoN
:kroon: stickx je had t gister goed voor mekaar hoor...

Ik werd om 7.43 wakker, wist om 07.52 de bus te pakke en 08.32 op een schoolbankje te zitte (was daarom ook 11.00 naar huis gegan8o) )

Jammerr dat de batterijen van die 606 op waren, hadden we zo ff die stereoinstallatie kunnen terroriseren (of mag ik dat woordje niet meer posten)

Toen ik t flitsen van de camera's zag, wist ik gelijk dat ik jullie gevonden had, maar ben niet bepaald nieuwsgierig naar de foto's zelf die zijn gemaakt

:erm:

ah well, voor diegene waar ik nog niet goed mee heb gesproke hopelijk tot een volgende keer:halleluja 8>


jah die foto's van PjotrG gaan noggwel gepost worden... die van mij waarschijnlijk ook wel :D

hopelijk is degene met de zanger van skik gelukt :kont:
 
k'ep wel skik g'ad

k'ep wel skik g'ad

Ik moet zeggen da'k wel skik g'ad heb..

Muhahaaa..
 
Re: k'ep wel skik g'ad

Re: k'ep wel skik g'ad

Origineel geplaatst door CraZ
Ik moet zeggen da'k wel skik g'ad heb..

Muhahaaa..

whahahhaah LOL

het wachten is op de foto's ;)

vetheid!
 
Origineel geplaatst door Baseman
Ja ben ook weles benieuwd of er animo is voor een divisie noord,

Jazekersss... Misschien moeten we daar ff een nieuw threadje voor starten dan. Kheb alleen zelf geen tijd om het te orgo'n dus...welke noorderling voelt zich geroepen? lokatie Grunn'lijkt me erg voor de hand liggen?? :engel:
 
Back
Top