Wie gaat mij op de radio helpen met onze ZOMERPLAAT!!

christus, stuur die plaat ''time to break up'' op. Dat is een hit! Wederom de vocals mogen iets harder, verder zeker ontspanning; ik heb hem al voor de 2e keer op staan.
 
Ik denk dat je hier zeker potentie hebt, maar ik vind de afwerking heel mager. De gitaar klinkt echt gortdroog, puur realguitar samples. Ik vind die vocal juist wel leuk, wat harder, maar het nexus-realguitar plaatje erachter is echt te mager, helaas.
 
Ik denk dat het wel duidelijk is voor de TS hoe er over gedacht wordt en wat er nog veranderd zou kunnen worden.

Maar voor nu is dat eigenlijk helemaal niet belangrijk.
Het gaat vaak zo dat een label dit als demo beschouwt en als ze er wat in zien en ze het graag uit willen brengen zelf wel aangeven wat ze veranderd willen hebben. Elk label kent / heeft wel zijn vaste studio's waar ze de track vaak opnieuw laten maken / laten aanpassen.

Ik krijg regelmatig opdrachten van een label, dat zijn meestal demo's als deze (vaak wel van veel mindere kwaliteit) met daarbij de vraag: maak maar na, maar dan beter...

Dus nu gewoon gaan shoppen met deze plaat, aanpassingen komen wel mocht het label dat willen.
 
dat is wel een goeie subgroover.... (dat we het niet in 1 keer helemaal goed kunnen doen komt ook wel omdat we natuurlijk ook nog niet de ervaring hebben als sommige anderen......we leren elke keer weer bij!!:))

ik heb ook contact gezocht met de 2 labels die jij aangaf maar heb totaal geen reactie terug gekregen (alsof ze hun mail niet lezen fo 30 van dit soort aanvragen per dag krijgen en het als spam zien ??)

We gaan gewoon door........:baco:


"time to break up"" is wel een heel appart nummertje kwa ritme enzo maar zelf zie ik daar geen hit in tis wel een leuk nummertje dat wel!

"keep on dancing" vind ik zelf beter!! beetje jack johnson meets the black crows.....:dubbel:
 
ik heb ook contact gezocht met de 2 labels die jij aangaf maar heb totaal geen reactie terug gekregen (alsof ze hun mail niet lezen fo 30 van dit soort aanvragen per dag krijgen en het als spam zien ??)

Wen er maar aan! :D

De aanhouder (met grote mond) wint vaak hoor! 8)
 
Back
Top