• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Yamaha A5000 sampler

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

TheGroove

Stamgast
Lid sinds
14 augustus 2008
Berichten
202
Zielig kijkt ie me aan vanaf de plank, op dat moment weet je dat je een apparaat de vrijheid moet gunnen een relatie op te bouwen met een nieuw persoon :D

De welbekende sampler van Yamaha, in het kort de specs:
126-stemmig polyfoon, 32-part multitimbraal (en daarom voorzien van dubbele MIDI-aansluitingen)
16 verschillende filters (highpass, lowpass, bandpass, band eliminate, etc. etc.) met resonance.
MIDI-syncable LFO
6 effectprocessoren (ja tegelijk!), keuze uit 96 verschillende effecten.
Loop divide / remix
A/D conversion: 20-bit 64x oversampling
D/A conversion: 24-bit 8x oversampling (Burr-Brown converters)
4 uitgangen aan de achterkant, koptelefoonuitgang en 2 ingangen aan de voorkant.
Interne en externe SCSI, interne IDE.

Dit exemplaar heeft een interne compactflash drive van 4GB: maakt geen lawaai en is ongevoelig voor schokken, en het scheelt een halve kilo op het gewicht.
Op dit moment zit er ~70MB RAM in, meer dan genoeg voor de meeste toepassingen, een 128MB kitje is vanaf 15 euro te vinden op Ebay of voor nog minder op marktplaats als je weet wat je moet hebben (standaard EDO SIMMS).

Meegeleverd: een externe Plextor SCSI CDROM drive, inclusief alle kabels.
Verder nog 8 sample-CD's van Yamaha met o.a. (e-)piano's, orgels, emulaties van analoge synths, drums (akoestisch en dance-georienteerd), drumloops, gitaar, bass, percussie, etc.

all.jpg



display.jpg



back.jpg



samplediscs.jpg



all2.jpg


Download hier de handleiding als je wilt weten wat deze machine allemaal kan.

Machine is in prima staat, wat sporen van rackinbouw, het display is prima in orde, de pots werken goed, net als de drukknoppen. De hierboven getoonde foto's zijn gisteren gemaakt van mijn machine, dus de machine die je krijgt.

Vraagprijs: 200 euro

Een goed bod is welkom, maar geen gekke dingen, dan houd ik hem liever op reserve namelijk. Alleen als efectprocessor is hij het geld in principe al waard (kan ook op de inputs toegepast worden, namelijk).

Af te halen in Beilen / Groningen of in overleg bezorgd in de regio.
Hij kan ook op de post, ik heb de originele doos waar ie zwevend in kan hangen zonder dat er druk op de knoppen komt. Verzendkosten 12.95 vanwege het gewicht.
 
Ik heb ook nog een 3.2GB SCSI harddisk (met kabel) die er origineel in zat, deze wordt ook meegeleverd.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top