Virus TI OS 3.0.1.15 release en 3.0.2.01 beta

Lid sinds
6 juni 2003
Berichten
2.564
Locatie
Oosterhout
http://www.virus.info/downloadvirusos.php4


About TIOS 3.0.2.01 Public Beta
-HI: Improved recovery of volume and other parameters after crash
-SE: Internal improvement to memory handling
***************************************************
About TIOS 3.0.1.15 Release
3.0.1.15 is a maintenance release and is recommended for every Virus TI owner. Audio side chaining is currently not supported in Steinberg Cubase.
The VST3 version shouldn't be used in a productive environment.
***************************************************
About TIOS 3.0.1.14 Public Beta
-VC: mouse wheel not working in Cubase for Windows and FL Studio (fixed)
-VC: Filter parameters are not always restored correctly (fixed)
-VC: crash when switching pages after second VC plug-in instance has been closed (fixed)
-VC: Plug-In UI can stays empty in large projects on Windows (fixed)


Moet de "oude" software eerst gedeinstalleerd worden of kan ik deze nieuwe software gewoon installeren terwijl mijn TI (Snow) via USB aangesloten is op mn PC?
 
Ik zou even wachten met updaten. Ik heb het net gedaan, en kan mij Virus (Polar) niet meer gebruiken. De display zegt: "EASY CONFIG" en als ik aan knoppen draai geeft ie geluid en zegt de display "Remote " en dan een waarde. Ook zonder USB kabel.
 
Goeie tip Jeroen.

Ik wilde al bijna weer gaan updaten omdat time sync in VST niet goed werkt. Zwabbert als een dronken hoer over de ijsbaan zeg maar. Via midi trouwens geen pijntjes.
 
Mijn TI snow heeft de beta net doorgeslikt en alles lijkt normaal te werken, ook de vst.
 
Als je het niet vertrouwd alleen de 3.0.1.15 installleren.

Mocht je het aandurven risico's te nemen zou je de beta kunnen installeren welke tot nu toe nog steeds fatsoenlijk draait op mijn TI Desktop en zonder pijn installeerde.
 
Het probleem is inmiddels opgelost. Ik kon vreemd genoeg wel de demo laten draaien, en na afloop deed ie het gewoon. Mijn hypothese: ik had voor de update een sound in de edit-buffer zitten met parameter-waardes die niet compatible waren met de update met als gevolg dat de Virus er geen raad mee wist. Als ik gelijk heb is dit een slordigheidje in het OS.
 
Back
Top