• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop/Ruilen] MC-202

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fahz0r

Nootpositionist
Lid sinds
7 april 2009
Berichten
90
Locatie
Uden
Ik wil graag een SH-101. Daar heb ik alleen meer geld voor nodig. Daarom verkoop ik, met wel enige pijn in mijn hart, mijn MC-202 voor zijn iets meer gevorderde broertje.

Omschrijving:
- Werkende status is perfect! De KYBD slider kraakt lichtelijk als je hem op zijn laagst zet, maar dat merk je bijna niet. Soms blijft er één van de rubber knopjes hangen onder het frontje, maar ja, het zijn ook maar rubbertje knopjes.
- Ogende status is ook goed tot perfect. Je kunt zien dat hij veelvuldig gebruikt is, maar als niemand het zou zeggen dan zou je het bijna niet zien. Ik heb een paar maanden geleden de front even grondig schoongemaakt en daarna weer bijna elke dag gebruikt (dus er is niks kapot gegaan tijdens het schoonmaken!)
- De uitgangen en ingangen werken zover ik weet nog allemaal perfect, heb alleen de CV/Gate ingangen nog nooit hoeven te gebruiken, maar ik neem aan dat die het gewoon doen.
- Vooral een lekker klein acid blokje. Zo'n ding dat je af en toe gewoon even op je schoot legt, een koptelefoon erop aansluit, en gewoon maar wat wegpeuterd.
- Aan te raden door een Boss OS of OD pedaaltje te jagen voor heerlijk knagende, grommende en ronduit angstaanjagende geluiden.
- 1 SYNC ingang, en 2 SYNC uitgangen
- ACIIIIIIIIIIDDD!!!!!

Ik vraag zo rond de 350 euro voor de MC-202, maar onderhandelen kan altijd nog.

Dit ding staat gewoon te koop, maar ik zou ook graag willen ruilen voor een SH-101. En aangezien mensen waarschijnlijk meer gaan vragen voor de SH-101, ben ik uiteraard bereid er geld voor bij te leggen. Adapter krijg je er ook bij, verder helaas niet meer accessoires.

Ik doe aan verzenden, aangezien ik altijd een vrij druk rooster heb, maar uiteraard kun je ook naar Breda komen om hem te bekijken en beluisteren en er even mee te spelen om te kijken of het echt is wat je wil.
 
Geen edit knop?

Even een correctie:
Ik heb de CV/Gate INGANGEN wél getest en die werken perfect, ik bedoelde eigenlijk de CV/Gate UITGANGEN die ik nog heb hoeven te gebruiken.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top