Ikea 'Broder' racks

In Amersfoort staan ze gewoon in de showroom... Wel op een plek waar je het niet verwacht trouwens (net voor de tafels aan de rechter kant). En in het magazijn in stelling 9 ;).

Patrick.

Ok dan moet ik mijn verhaal nuanceren; dat was in Utrecht :)
 
ik heb al een tijdje zo een broder rek, stevig materiaal... en die haken zijn handig om koptelefoons en kabels aan te hangen :) en met wat ikea led verlichting is het compleet!
 

Attachments

  • HPIM5297b.jpg
    HPIM5297b.jpg
    182,1 KB · Bekeken: 66
Kheb een ander ikea systeempje

Kheb een ander ikea systeempje

andere reekes maar ook heel tof :D

Dit is van een maand of drie geleden ondertussen alweer heel anders in elkaar gestoken. Super praktisch die ikea stuff!
 

Attachments

  • DSC02906.jpg
    DSC02906.jpg
    174,9 KB · Bekeken: 69
  • DSC02907.jpg
    DSC02907.jpg
    146,4 KB · Bekeken: 65
Morgen, 2e paasdag, is de Ikea vast wel open... zie ik je daar? :D

en synth forum meeting gehad
nxt pinksteren ook geweest :okdan::{

maar id leuke racks zekers met dat schuine en verschillende hoogten opbouw
 
Door deze draad op de idee :eureka: gekomen om eens naar Broder te kijken.

Een weekje later de spullen bij Ikea Adam gehaald, alles was op voorraad.
 

Attachments

  • P1020563.jpg
    P1020563.jpg
    156,9 KB · Bekeken: 74
Door deze draad op de idee :eureka: gekomen om eens naar Broder te kijken.

Een weekje later de spullen bij Ikea Adam gehaald, alles was op voorraad.

Handig en ziet er degelijk uit!! :okdan:


Zelf vind ik 't niet echt HEEL mooi voor in mijn stud-stud-studio (en heb toch niet zoveel synths :D )
 
Hoe lang ben jij GHP? Of liever gezegd hoe hoog staat de bovense rij synths?

ongeveer 1.90 meter

De bovenste spullen (mc 505 en Korg micro x) zijn prima te bedienen, staan op ca 1.60 meter. Ik begin al behoorlijke armspieren te ontwikkelen:)
 
ff nagemeten (zat vamiddag op mijn werk en dacht het wel even te kunnen gokken) de hoogte van de 4e plank is 1.45 meter
 
Ik heb ze gezien, erg stevige racks.

Ik was vorige week in Duitsland, zag bij Ikea (ja, ook daar willen ze naar de Ikea) toevallig wat handig klein spul en ging dat van de week even in NL halen. Bij het winkelen was ik al wat verbaasd over sommige prijzen. Maar het blijkt dat als je flink wat spul nodig hebt en dichtbij een Duitse Ikea woont, je dat zeker even moet checken. Wat ik nodig had kostte me hier € 80, en na checken op de Duitse site was ik daar €28 goedkoper uitgeweest.

En een voorbeeldje van een dubbel Broder rack met tien planken.

In Duitsland € 261. http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/S19847843

Precies hetzelfde rack in Nederland: € 332. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39847366

Da's op een simpel systeempje al € 71 goedkoper. Eigenlijk te bezopen voor woorden.

Dat klopt niet, die goedkope zijn 41 diep en die andere 64. Vandaar het prijsverschil. Inmiddels zijn ze wel duurder geworden... en duitsland is duurder.
 
Dat klopt niet, die goedkope zijn 41 diep en die andere 64. Vandaar het prijsverschil. Inmiddels zijn ze wel duurder geworden... en duitsland is duurder.

Ah, scherp! Je hebt helemaal gelijk, al is veel ander Ikea spul in Duitsland echt veel goedkoper dan hier.

Wat me trouwens recentelijk opviel is dat de grote aluminium werkbladen inmiddels uit het Broder assortiment lijken zijn gehaald. Dit waren 119 x 60 cm. grote niet-geperforeerde werkbladen, dus niet zoals de 'gaasplanken' op het plaatje. Jammer, want die leken me erg handig en kostten meen ik maar iets over de 20 Euro...
 

Attachments

  • Blad.jpg
    Blad.jpg
    14,1 KB · Bekeken: 59
Wat gebruikt men trouwens het beste voor synths, de 64cm bladen/planken of de 41cm? Voor drumdoosjes etc. is 41 ruim genoeg maar voor het grotere synth werk lijkt me dit klein, vooral als de broder tegen een muur is gemonteerd. Die gast van die foto's heeft hem vrij staan zodat de synths over kunnen hangen.
 
Als IKEA fan las ik op een ander forum dat ze die schuine planken die iedereen voor zijn synths gebruikt er uit gooien...

"The ikeas sales department has decided to can the slanted shelvholders and blocking pieces for the broder range. This means that they have stopped shipping them to the stores and they will be phased out before 1. Feb.
The normal shelves will still be available."
 
Ikea heeft wat betreft buros wel goed spul en dit soort dingen. Wel moet je erop letten dat je wel de dure series pakt.

Net als bij buro's als je de duurdere galant series bijv hebt, die zijn echt super stevig. Ik heb in me studio 2 van die buros staan aan elkaar :D

Totaal 4 meter lang :P en links en rechts nog stukken van 2 meter en 1.20 :D
 
Back
Top