ESI midimate II

http://www.esi-audio.com/products/midimate2/

midimate2.jpg
 
is dit frontpage waardig ? hier zijn er al veel van.

Waarschijnlijk niet, maar wat ik uit technisch oogpunt wel grappig vind is dat de benodigde electronica (controller) verwerkt zit in de USB plug. Doorgaans is het minimaliseren van electonica zodat het zo klein wordt, alleen intresant als hier grote aantallen van gemaakt worden.
 
is dit frontpage waardig ? hier zijn er al veel van.

wat is er nieuw aan?

Nou ja... die discussie hoeven we niet opnieuw te voeren he? Wat is er nieuw aan de zoveelste plugin? Zet ik een keer hardware op het nieuws, komt er gelijk zo'n commentaar... Hij is geloof ik pas 04-04-09 uitgekomen.
 
Nou ja... die discussie hoeven we niet opnieuw te voeren he? Wat is er nieuw aan de zoveelste plugin? Zet ik een keer hardware op het nieuws, komt er gelijk zo'n commentaar... Hij is geloof ik pas 04-04-09 uitgekomen.
je kan er dus geen antwoord op geven :o:
 
superhandig zo'n ding, even een "pre-usb tijdperk synth" in de computer pluggen wordt nu wel heel makkelijk. meeste soundcards hebben slechts 1 of 2 midi in /out en zo koop je naar gelang je synths hebt ff midi-interface erbij.
 
dat je beide midistekertjes zowel als in als uit kunt gebruiken
dit is idd een hele mooie feature, erg praktisch. ik kan me vergissen maar dat is volgens mij voor het eerst dat zoiets kan.
 
omdat een groove snaarstrak moet zijn. feel is cruciaal, beetje twijfel in timing en overtuiging is weg....
 
Dus zelfs een groove moet strak zijn? Misschien domme vraag van mij maar ik werk niet met pc.. ik werk alleen met een midi/sync chain en hardware sequencers dus strak zal het bij mij sowieso niet zijn...
 
niks moet natuurlijk, over het algemeen is device timing sowieso strakker dan PC timing. voor bepaalde genres via de PC is timing cruciaal
 
Idd, Raphie !!

Ik moest eerst ook is lachen, bij't bekijken van de foto van de esi,
maar USB2 én IN of OUT tegelijk !!!???

Dat heb ik ook nog ni gezien!!

Benieuwd wat de prijs zal zijn, anders koop ik er wel zo één,
- al is't maar om te kunnen kijken hoe strak ie is...

'k heb al enkele interfaces getest,
maar die LTB met de midex op SX was toch 't beste tot nu toe (voor pc)

En nu deze esi, zonder drivers???
hmmm...

Soit,
merci kalusi !!
 
Mss wel jammer dat Male DIN stekkers zijn,...

Want hoe lang is die kabel aan de Esi MidiMate ???
(En Anders was't gewoon een Male-Male midi kabel erop aansluiten...)

mss toch wel 'een cheap midi' solution ipv superstrakke timing ??
 
Back
Top