VST/AU Editor voor Novation (Super) Nova (II)

Mystery Islands komt (27-07-2018) met een VST/AU editor om je Novation (Super)Nova (II) vanuit je DAW aan te sturen :halleluja

attachment.php


Tijdelijk in de (pre)sale voor €34,95.

Er zijn twee versies:

  1. Novation Nova en Super Nova
  2. Novation Nova II en Super Nova II

Ze zijn al wel als demo te downloaden (wel aantal beperking; b.v. geen automation)

Wat spec:
  • Control Novation Nova Desktop / Supernova Rack synthesizer directly from your DAW.
  • Automate almost every parameter directly from your DAW.
  • No need to remember CC’s for each knobs / per synthesizer. Goodbye sticky notes!
  • Load, Edit and Store patches into hardware memory or in your HDD personal library.
  • Store any Novation Nova / Nova II / Supernova / Supernova II / Ultranova / MiniNova compatible soundset in your HDD library folder and browse it from our plugin.
  • Send banks or individual patches from librarian to hardware.
  • Request banks or individual patches from hardware to librarian.
  • Total Recall: When you reopen your project, all of the data used in it, will be sent to the hardware, automatically!
 

Attachments

  • novation-snx-oscillators.jpg
    novation-snx-oscillators.jpg
    57,9 KB · Bekeken: 118
Last edited by a moderator:
De screendumps geven alleen al een mooi overzicht over hoe flexibel/uitgebreid de synth engine is.
 
Miljaar dedju. Nu heb ik net m'n Nova verkocht...aarrrggh.
 
Nu ook eentje voor de Peak graag :) Die Mystery Island editors zijn wel goed, die voor de Virus is ook fijn.
 
Finally! Wiehoew. Al ga ik het tweaken op de bak direct dan wellicht ook wel een beetje missen. Ga deze plugin zeker gebruiken!
 
Very very nice :okdan:
Die ga ik maar aanschaffen denk ik!

Maar..


..komt niet overeen met wat er nu staat:



Kennelijk hebben ze de prijs intussen al aangepast?
Kan ook een conversieverschil zijn natuurlijk!

Voor de supernova 2 nu iig maar €29,95 inc VAT:okdan:
 
"Make sure MIDI input from the terminal used with your synth is disabled or adjust a filter in settings to disable CC and SysEx messages passing through"


dit staat op de website om je DAW/VST player in te stellen zodat editeren mogelijk wordt


slaap ik nog of lees ik dit als je MIDI poort zo in te stellen zodat CC's en Sysex geblokkeerd worden?
 
En hij is ook bezig met een editor voor de Yamaha AN1x en AN200 (PLG150AN). Ben erg benieuwd.
 
slaap ik nog of lees ik dit als je MIDI poort zo in te stellen zodat CC's en Sysex geblokkeerd worden?

Je moet die midipoorten uitzetten zodat de plugin daar exclusieve toegang toe krijgt. Als je dat niet doet worden ze bv. niet herkent omdat je DAW ze al in gebruik heeft of er gebeurt overlapping met sysex en cc signalen vanuit je DAW. Dit hangt echter van de qualiteit van je midi device af, bij RME is dit bv. niet nodig.
 
Back
Top