[D&R] Floating subgroups

De mijne heeft ook geen XLR's.......eigenlijk wel vreemd...

maar hoe deel je nou eigenlijk een group in dan?

ff meelezen / bemoeien ..:P
tis niet t makkelijkste mixertjuh hehe



kheb een DR 2000 asje pant kan je dus 4 subs toewijzen from / to 1, 2, / 3,4

t hele mix - verhaaltje valt / staat hoe je t toewijst ..dsas soms best lastig met katten ..mijne drukvaak sound weg / wijst ze toe aan div channels ;-[[ on dier!

ik gebruik voornamelijk dusmn xlr out via een snake naar mn patchbay ....daro veranderdt t nogal eens ;-]]
momenteel ...is mn monitor mix out kaduk = minder wat de dr 2000 is geen broodjes mixer;-[ dus moet ie ver uit elkaar op te repairen;-[

verders vindt ik er killer ampies/ gaining / headroom watje wil op zitten ..lkkr vervorming ..met killer eqs..noisy maar met soort van filter karakter

@bikkel ask jouw was zouk veel insert kabels gebruiken voor je fx ..watje meestal meer hebt dan 4x aux en 4x subs
:doei:

al met al d&r staat hier wat jaartjes al veel klank / abuse plezier aan zekers voort geld beetje mixer kost 500a800 van dit kaliber ...ben voor HOLLANDSUH producten ..
die handleiding pfrrrt indeed;-]]
:dubbel:
 

Attachments

  • HPIM3880.jpg
    HPIM3880.jpg
    92,5 KB · Bekeken: 92
dat is eigenlijjk een veel betere plek voor de channel nummers. lekker bot over de schroeven heen geplakt. Mijne staan boven de meterbrug, moet je toch meer terug redeneren. Ook achter(inputs) genummerd gisteren.
 
Ik heb het toch bij 24 kanalen gehouden. Overige ruimte is best handig voor FX bakken enzo.

dayner201w.jpg
 
Als ik in de direct-out van een kanaal een jack-kabel stop, heeft dat dan invloed op de main mix? Is het signaal wat ik via de input van dat kanaal de mixer injaag uit de main mix?
 
Dank je! Ik ben door de send return in de war geraakt. De send return onderbreekt de signaaldoorvoer wel, toch?
 
Waarom heeft de Dayner eigenlijk ook sub-inputs? Er zijn er 8. Het signaal op deze sub-inputs is te horen als je de sub to mix knop aanzet. In welke opstelling wil je je kanaal via deze input gebruiken?
 
Back
Top