acid mix

Ik was zeker blij dat ik het had opgenomen. Moest wel een stukje corrigeren omdat een dronken mensje het nodig vond om Gerald lastig te vallen. Het was ook wel een gezellig feestje zo bij mij thuis met een eigen huis dj.
Ik zal ook eens de rest van de setjes van ff feestje online zetten, als ik ze van md naar mp3 krijg.

Mijn setje is ook wel luisterbaar toch?
Is zal binnenkort weer eens wat leuks opnemen, nu erg druk met m'n P te halen (of niet)
 
Ik zal het volgende keer eens aan Gerald vragen, maar meestal doet ie geheimzinnig over z'n plaatjes...

P.s. Bruce vette release!


Welke plaat is dat op 32.40 minuut? Mooi.......

En die rond 52.00 minuut, met dat synth trommel geluidje? Me like..
 
Ben jij Sebas? Lijkt me wel SeBaS10.....

Heb al contact via myspace met Gerald, aardige gast met een goeie muzieksmaak:)

De release van TDK023 is echt wel tof geworden...morgen ophalen en dan alles op de post:)
Ben erg benieuwd hoe hij eruit gaat zien.

Grtzzz Bruce
 
Ik was zeker blij dat ik het had opgenomen. Moest wel een stukje corrigeren omdat een dronken mensje het nodig vond om Gerald lastig te vallen. Het was ook wel een gezellig feestje zo bij mij thuis met een eigen huis dj.
Ik zal ook eens de rest van de setjes van ff feestje online zetten, als ik ze van md naar mp3 krijg.

Mijn setje is ook wel luisterbaar toch?
Is zal binnenkort weer eens wat leuks opnemen, nu erg druk met m'n P te halen (of niet)


ja sebas :doei: zetje rest ook weers opya myspace...
opmn pc heb ik toen die zomer/ winter mixjes wel allemaal opgeslagen ...
stukof 6 ofso
waar hoorje nog ..underground [minder bekende ] acid vibes ..?
iig stuk beter luisterbaar dan t gebeuk vantegenwoordig
[frenchy/italie..tek-gebeuk]:duivels:

heb teveel tresor/duitse acid geluisterd ...iserniet meer uite krijgen:okdan:
 
Ik zal het volgende keer eens aan Gerald vragen, maar meestal doet ie geheimzinnig over z'n plaatjes...

haha
das vragen naar "secret ingerdient van de kok" ....:engel:
 
alle welkom :walker:

hey sjakie ...hy= wakker hoor !
1st comment ; welkom .he.....................:halleluja

wajij..
gerald had ooit een mpc/nordlead 1 en nog wat
werdt niks....platen verzamelen / draaien...tochnog sc6! cya
:biertje:ouwgie
 
hey sjakie ...hy= wakker hoor !
1st comment ; welkom .he.....................:halleluja

wajij..
gerald had ooit een mpc/nordlead 1 en nog wat
werdt niks....platen verzamelen / draaien...tochnog sc6! cya
:biertje:ouwgie


ja maar ik vond muziek maken niet veel aan ,elke keer de zelfde track beluisteren en uitbouwen ,dat kwam mijn keeltje uit. :r:r:r
 
yerrie
kzetje mixjes van sbs op electrobel ok ?
link volgt hier oiokmaar dan ...astieniet gesloten wordt .../
:slotje:
mixes coiming up [whit a healty mix aday / stays the doctor away ]:kont:
 
yerrie
kzetje mixjes van sbs op electrobel ok ?
link volgt hier oiokmaar dan ...astieniet gesloten wordt .../
:slotje:
mixes coiming up [whit a healty mix aday / stays the doctor away ]:kont:

is goed maak mij niet uit!!
 
Thnx man:mega: Ik heb niet zo'n heel snelle comp dus dingen binnenhalen hier duurt vaak eeuwen.....ik zal Ron ff vragen of ie jou mixie voor me kan weg fikken (of jij) en m in een envelope douwt en opstuurd...ben ook wel benieuwd naar jou shizzle eigenlijk.
 
Thnx man:mega: Ik heb niet zo'n heel snelle comp dus dingen binnenhalen hier duurt vaak eeuwen.....ik zal Ron ff vragen of ie jou mixie voor me kan weg fikken (of jij) en m in een envelope douwt en opstuurd...ben ook wel benieuwd naar jou shizzle eigenlijk.

ja vraag maar aan ronnie ,myn mix is van een andere rangorde ,maar dat hoor je wel ,gegroet
 
ja vraag maar aan ronnie ,myn mix is van een andere rangorde ,maar dat hoor je wel ,gegroet

Hmmm zoals je kan zien in me handtekening ben ik een echte acid liefhebber......ik mijn mix is maar iets meer dan een uur uit m'n collectie.....
Maar welke richting moet ik denken bij die van jou? Stay Up Forever acid of meer richting Drop Bass Network......u noemt wij spelen:)
 
Hmmm zoals je kan zien in me handtekening ben ik een echte acid liefhebber......ik mijn mix is maar iets meer dan een uur uit m'n collectie.....
Maar welke richting moet ik denken bij die van jou? Stay Up Forever acid of meer richting Drop Bass Network......u noemt wij spelen:)

ja... ik kan doen waar ik zelf zin in heb .voor mij is het een leuke hobby.
ik hou net als jou van acid ,ook wel van andere stylen .maar acid is the best!!
 
Back
Top