• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Clavia Nord Modular G2 te koop of te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

musicheaven

Ouwe rot
Lid sinds
4 december 2008
Berichten
3.794
Heb een clavia nord modular g2 in PERFECTE staat staan, geen enkel krasje op. MET gooseneck microphone.

Hij mag weg voor 1300 euro.
Volgende Ruilvoorstellen kunnen me bekoren : ruil met een g2 engine of met een virus indigo 1. Andere voorstellen geen interesse
afhankelijk van de deal doe ik er ook nog het prachtige gig-tasje bij. (ik moet eens kijken of ik het kan gebruiken voor de indigo)

de nord is expanded, maar ik hou de expansion kaart omdat ik van plan ben de engine te kopen.

Uiteraard met handleiding en adapter; en ik heb al de moeite gedaan enorm veel sounds te downloaden dus die heb je dan ook direct
 
Last edited by a moderator:
ruil met virus b rack is misschien zelfs nog een beter idee
dan heb ik gigbag voor de g2 ook niet meer nodig, dus die krijg je erdan ook nog eens bij. SJiek Ding
 
moderator waarom is mijn laatste post verwijderd? dat was niet om te 'kicken', Maar essentieel ; nu krijg ik allerlei verkeerde voorstellen in mijn mailbox;

om even te herhalen

ik vind mijn g2 (3oktaven), met expansionslot, handleiding, archief van alle patches, gooseneck microphone en gigbag (alle uitbreidingen dus) FANTASTISCH maar gebruik hem momenteel niet genoeg om de prijs van de keyversie te rechtvaardigen. Wil wel een g2 engine houden, want modulair patchen is toch zo leuk en verslavend.

hEt gaat zowieso NIET om een 1 - op 1 ruil. Ik vraag 1300 euro voor heel het boeltje, alleen de expansion kaart zit niet in de deal omdat ik die wil overhevelen naar de ENGINE; Indien jouw engine ook expanded is blijft expansionslot er uiteraard inzitten he.

mijn nord acht ik 1300 euro waard, afhankelijk van wat jij te bieden hebt betaal je bij. Een engine acht ik 600 euro waard, dus dan betaal je 700 euro bij. voor een virus b wil ik rond de 350 euro geven (dus dan betaal je 950 bij) voor een indigo heb ik max 600 euro over (dan betaal je dus 700 euro bij). Een engine + Virus mag natuurlijk ook altijd

een engine of virus zouden zeker in de deal moeten betrokken zijn, als je wil mag je er als EXTRA nog een MOPHO bovenopdoen.

Andere voorstellen interesseren me NIET. je kan hem natuurlijk ook gewoon kopen voor 1300 euro, maar ik verkies ruilvoorstel.
 
veel reacties, niets concreets.
wil mijn prijs beetje herzien, maar daar blijft hij dan ook staan
ruil met engine : 600euro opleg van jouw kant
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top