Beat Thang for REAL

nou dat vind ik anders ook een behoorlijk natte twat die niet normaal kan praten
 
Tot nu toe heb ik alleen maar blabla gehoord. Dat ding is nog niet eens af. Heeft nog geen menu's, scherm is een plakplaatje. Kijk ik kan het licht aan en uit zetten.:gaap:
Geen laadtijden van SD-cards volgens mij is dat technisch onmogelijk, dat zal wel op een andere manier werken dan ze doen voorkomen. USB in en uit zie ik ook niet wat daar de bedoeling van is, USB kan je toch makkelijk 2 richtingen uit laten gaan.
Ze moeten niet zo hoog van de toren blazen maar eerst eens een werkend apparaat produceren.
 
Ze moeten niet zo hoog van de toren blazen maar eerst eens een werkend apparaat produceren.

Maar das niet volgens de nieuwe standaard he !
Eerst verkopen dan afmaken.
 
Heeft nog geen menu's
En die willen ze er ook niet in stoppen. Sinds wanneer zijn menu's wenselijk?
Moet ik toegeven dat als er werkelijk geen menu's inzitten het apparaat best wel eens vervelend ondiep zou kunnen zijn en misschien zelfs de%
 
volgens mij zijn SD flash cards enorm snel geworden hoor ondertussen.

heb even gewikit:

Rating vs Speed (MB/s)
6x 0.9
32x 4.8
40x 6.0
66x 10.0
100x 15.0
133x 20.0
150x 22.5
200x 30.0
266x 40.0
300x 45.0


in hun tabel komt 45MB/s als maximum snelheid voor, dat lijkt me ruim voldoende voor beats te streamen in realtime.

en dat zou ook kunnen verklaren waarom er 2 SD slots zijn, steek je een grote, maar trage kaart in de ene en een kleine maar snelle kaart in de andere?
 
En die willen ze er ook niet in stoppen. Sinds wanneer zijn menu's wenselijk?

Met menu's bedoel ik een interface. Het enigste wat ik tot nu toe heb gezien is samples triggeren. Er zouden allemaal effecten op zitten waar ze niks van hebben laten horen, het is niet eens duidelijk of ze daar nog aan moeten beginnen. Daarnaast meestal ontkom je niet aan een menu als je ook maar iets van features wilt hebben.

volgens mij zijn SD flash cards enorm snel geworden hoor ondertussen.

heb even gewikit:

Rating vs Speed (MB/s)
6x 0.9
32x 4.8
40x 6.0
66x 10.0
100x 15.0
133x 20.0
150x 22.5
200x 30.0
266x 40.0
300x 45.0


in hun tabel komt 45MB/s als maximum snelheid voor, dat lijkt me ruim voldoende voor beats te streamen in realtime.

en dat zou ook kunnen verklaren waarom er 2 SD slots zijn, steek je een grote, maar trage kaart in de ene en een kleine maar snelle kaart in de andere?


De snelheid is ook redelijk, je zit alleen met latency. Als je, ik zeg maar iets 10MB aan samples hebt duurt het een kwart seconde om die te triggeren van sd-card bij een snelheid van 45MB/s als dat al klopt, ik ga er maar even van uit. Terwijl mensen al klagen over een latency van 12ms. Volgens mij ontkom je er niet aan om die in RAM te laden, en dan heb je dus wel laadtijden.
 
het zou natuurlijk ook een vorm van streamen kunnen zijn; niet het hele sample hoeft in ram geladen te zijn om de start alvast af te spelen...
 
ik dacht ook aan latency compensatie/buffering, maar dit werkt dan terug niet optimaal als je hem extern aanstuurt.


het is een raadsel
 
int filmpje hoor je die gast ook iets zeggen met ipod iets uitbreiding,compabiliteit..

als de prijs ok is komt die waarschijnlijk hier te staan,andere case in ,in alu dan kan die transformer doos in de prullenbak.
 
Back
Top