• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

sci pro-one

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
knappe synth, welbekend natuurlijk, maar met een paar problemen.

ik heb zelf de flatcable van keyboard naar synth vervangen, zit volgens mij goed, maar hoewel alle toetsen het doen, verandert de pitch niet, afhankelijk van welke toets je indrukt. hoe dat met de ext cv in is, weet ik niet, zou ik ergens anders moeten testen, want ik heb geen cv spul. mogelijk werkt hij zonder reparatie wel goed, als je hem emt midi/cv aanstuurt.

de aan/uit schakelaar is eruit en doorverbonden. zag wel een zekering zitten.
is dus kwestie van stekker in/uit het stopcontact of centraal aan/uit zetten.

een aantal potmeters kraakt, bij draaien, wordt snel minder in gebruik. veel draaien of schoonmaken zal de remedie zijn.

verder heb ik alle functies getest en de synth reageert op alles, sequencer, lfo, alle modulatie sources en destinations, sync, filter, audio in, etc etc.
alleen de arpeggiator kan ik niet testen omdat er geen 2 verschillende noten worden binnengebracht van het keyboard !!

foto volgt nog.

normaal (wat is normaal ?) doet de pro-one toch wel 850-900 euro tegenwoordig. deze mag voor 675 weg, als het vlot geregeld kan worden.

reparatiekosten zullen wel meevallen denk ik en mogelijk hoeft dat niet eens als je cv/gate wil gebruiken. (dat probeer ik zo snel mogelijk te testen.)

ruilen en inruilen heb ik ook altijd wel oren naar. ik zit toch maar weer aan nieuw te denken, voyager, cwejman, geen evolver ;), xbase09, maq16/3......
 
sorry, was nog vergeten dat de wielen gelijmd zijn en dat de houten zijkanten ontbreken, maar die kan ik er eventueel netjes op maat bijmaken, in verantwoord hardhout.
 

Attachments

  • p1close.jpg
    p1close.jpg
    1,4 MB · Bekeken: 57
  • p1back.jpg
    p1back.jpg
    1,1 MB · Bekeken: 53
  • p1left.jpg
    p1left.jpg
    1.004,9 KB · Bekeken: 63
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top