• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Arturia Keystep Pro & behringer TD-3 BK

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Occult Audio

Ingeburgerd
Lid sinds
21 Maart 2016
Berichten
70
Locatie
Gent
Arturia Keystep Pro285 euro (white) - nog garantie op tot 01/2023!


De meest uitgebreide uit de arturia step range! Zeer handig in gebruik en veel complexe mogelijkheden over MIDI en CV.

Mag weg omdat hij overbodig is aangezien ik al de keystep en beatstep pro heb en daar genoeg mee gedaan krijg. De extra opties op de KSP heb ik weinig aan.

Is nog in absolute nieuwstaat, amper gebruikt. Een paar keer aangeraakt en al snel beseft dat ik al genoeg midi potentieel in mn setup heb en terug in de doos gestoken.

Komt volledig compleet met originele doos, adapter, quickstart guide, en nog garantie op tot 18/1/23!!

Verzending mogelijk op kosten van koper (kan wel wat kosten door het formaat en gewicht) kan getest en opgehaald worden in gent.



Behringer TD-3 BK - 90 Euromet gratis setje patch kabels. (en garantie tot 06/2022)


De zwarte versie! Als nieuw, echt amper gebruikt, misschien 3x in totaal aangeraakt.

Mag weg omdat ik te lui ben om de sequencer aan te leren, en heb nog een andere acidbak staan die veel leuker is. Geluid van de TD 3 is wel echt dik!

Nog garantie op tot Juni 2022! Compleet met originele oplader, doos, (zeer beknopte) quickstart manual, stickers, etc.

Voor 90 euro komt er een gratis setje van 6 Behringer patch kabels bij, zo kun je dit ding al direct modulair aansturen, want dat is nu net wat deze synth uniek maakt!
 

Attachments

  • IMG_3590.jpg
    IMG_3590.jpg
    222,8 KB · Bekeken: 202
  • IMG_3589.jpg
    IMG_3589.jpg
    166 KB · Bekeken: 156
  • TD 3 1.jpeg
    TD 3 1.jpeg
    210,9 KB · Bekeken: 155
  • TD 3 2.jpeg
    TD 3 2.jpeg
    249,8 KB · Bekeken: 148
  • IMG_3596.jpg
    IMG_3596.jpg
    170,8 KB · Bekeken: 178
Laatst gewijzigd:
Back
Top