Stereo jack / gebalanceerd mono jack ?

spdk

ech wel
Lid sinds
21 januari 2002
Berichten
3.277
Locatie
Utrecht
Hallo,

Ik ben op zoek naar gebalanceerde stereo jacks om mijn gebalanceerde delta 1010 outputs met mijn patchbay (jawel) te verbinden.

Is het zo dat 1x stereo jack hetzelfde is als 1x gebalanceerde mono jack?

Aangezien de delta1010 en de patchbay in hetzelfde rack zitten, heb ik dus maar korte kabels nodig en zou ik dus voor de verbinding tussen de delta1010 en de patchbay ook patchcables kunnen gebruiken, toch?

Deze bijvoorbeeld: http://www.thomann.de/nl/the_sssnake_sk369s-06_patchkabel.htm

Bedankt voor uw reactie!
 
Bedankt Wout,

Ook nog bedankt voor uw uitleg over de patchbay Na 4 maanden piekeren zag ik afgelopen zondag het licht en nu ga ik mijn apparatuur deze week eens echt netjes aansluiten.
 
Laatst gewijzigd:
ipv stereo jack kun je beter spreken van TRS-jack (tip-ring-sleeve). Da's een wat ruimere omschrijving. Je kunt zo'n kabel gebruiken voor een stereo signaal, maar ook voor een mono gebalanceerd signaal.
 
Bedankt Wout,

Ook nog bedankt voor uw uitleg over de patchbay Na 4 maanden piekeren zag ik afgelopen zondag het licht en nu ga ik mijn apparatuur deze week eens echt netjes aansluiten.
En voel je niet gefrustreerd als je over een paar maanden ontdekt dat het beter toch weer anders aangesloten moet worden. Dat noemt men 'groei', geestelijke groei!

Wout
 
Back
Top