Masteraar gezocht

Hans Koomans is de man!
heeft hier ook alles gemaakt, in de vorige studio ook en in nog 5 miljard studio's inmiddels:D
vakman!
 
meeste vintage gear in nederland. Oke... leuk..... gaat er natuurlijk ook om wat je ermee doet en hoe. meeste spul betekend natuurlijk niet: beste producties ;-)
 
dat zegt ie ook niet
en daarbij, met zo'n lijstje zou ik er ook wel mee te koop lopen als dat een positief argument voor een nwe opdracht in zou kunnen houden
 
volgens mij is het ook best wel een unique selling point...
je kan het best een keer proberen en dan kan je zeker besluiten of het wel of niet iets is???

Stel je voor dat ie ook nog eens een goeie "kok" is.....

Als ie had gezegd ik heb alle UAD en waves plugs is het ook niet goed......
 
Ik heb de tracks laten masteren door een aantal bedrijven.
Even kijken wie het het meeste naar mijn smaak doet.
Ik zal ze even posten als ik ze binnen heb, even kijken wat jullie reacties hier op zijn.


groeten!:doei:
 
Beste mono-poly,
En hebben we het dan over outboard of een synth collectie, want ik heb nooit beweerd dat ik een grote synth collectie in de studio heb staan.
 
Ik denk dat ik weet wie en ik zeg het dan ook maar nie....ach wat maakt het toch ook allemaal uit stelletje gearsluts :D:D
 
Pas trouwens op met die multiband compressie boys. Heb alweer 1 track gehoord waar het klink alsof 't gewoon in 3-en gezaagd was.
 
@Big Bang: kun je wat meer vertellen over je custom mixer met Forssell 922 DOA's?

Sorry voor de OT maar ben erg benieuwd aangezien ik iets dergelijks aan het bouwen ben....

Ik heb 'm samen met Bert Vermeulen ontworpen en gebouwd. De 32 kanaals mixer is passief, heeft 8 aux sends en 8 subbussen. Elk kanaal heeft 2 buffer amps voor de panpot en de fader. De buffer amps geven in totaal 6 db gain, maar dat is altijd genoeg gebleken. De mixer is volledig a-symmetrisch en heeft geen transformatoren. Ook zitten er geen condensatoren in het signaalpad. De gebruikte opamps zijn de Fred Forssel 992's. De mixer bestaat deels uit printplaten en die zijn met elkaar verbonden door Mogami kabel. De headroom is +24 db.
 
Back
Top