Hallo allen!

Cliffske

Nieuwkomer
Lid sinds
30 oktober 2008
Berichten
1
Hallo allemaal!

Ik ben Cliff de Jong, 22 jaar oud, en woon in het oosten van het land.
Sinds ik nog een klein Cliffje was, ben ik al geobsedeerd door alles waar geluid uit komt. Het ging me vooral om de juiste luidspreker/versterker combi. Na jaren wat aangeprutst te hebben realiseerde ik me, dat ik niet de luidsprekers/versterkers wilde veranderen, ik wilde de klank van het nummer veranderen! Ziedaar een nieuwe hobby was geboren. Ik ben begonnen met een oude pentium 2, een tracker programma, een drumcomputertje en een analoog mengpaneeltje. Dit werkte destijds al heel behoorlijk (vond ik). Na zo wat aangeklooid te hebben, en een paar wat rustigere jaren te hebben gehad, heb ik mijzelf getrakteerd op een pentium 4, fruity loops, wat extra VST-instrumenten en een goede geluidskaart. In de loop der tijd is dit uitgebreid met een midi-controller, nog meer VST-instrumenten en Cubase SX3. Zo maak ik nu al een tijd muziek. Ik maak voornamelijk muziek van het genre "hardstyle". Maar doe zo nu en dan ook andere projectjes. Ik hoop hier veel informatie te verkrijgen, en mijn kennis te kunnen delen met jullie allemaal. Als iemand nog verdere vragen heeft, is hier onder genoeg ruimte :mega: Groetjes Cliff
 
En als niet meer hieronder, dan toch op de volgende pagina.

Edoch: welkom! :mexico:
 
Back
Top