Acid pro 6 track blijft gemute

sander

_
Lid sinds
17 juli 2001
Berichten
8.398
Locatie
Alphen a/d Rijn
Ik heb een vaag probleempje. Ik heb een nummer wat uit 3 sporen bestaat.
Alles werkte prima, vannacht nog afgespeeld maar als ik dat nummer nu open spelen 2 v/d 3 tracks af. Eentje blijft dus gemute ofzo. Maar de mute staat niet aan, volume ook niet op 0.

Als ik de track eigenschappen open waar je dus ook een play knop hebt krijg ik wel geluid. Ook als je de beatmapper opent geen problemen.

Zie ik nu iets over het hoofd? :confused:

Het is een sample van een paar minuten maar op de snelheid dat ik 'm afspeel een minuut. De gene die het wel doen zijn hele korte.

Als ik die sample opnieuw inlaad op een nieuw spoor doet ie het wel, maar ja ik heb op het originele spoor best wel aardig wat aanpassingen gedaan.
 
mss een automation probleempje?

probeer die data eens te wissen en kijken wat er dan gebeurd
 
Voor die track zie ik wel dat de automation op off, staat. De andere staan op touch write maar dat had ik al aangepast. Als ik bij track properties voor reload sample kies gebeurd er ook niks.
 
Voor die track zie ik wel dat de automation op off, staat. De andere staan op touch write maar dat had ik al aangepast. Als ik bij track properties voor reload sample kies gebeurd er ook niks.
Kun je niet de automation kopieren? En staat de fx aan? Of staan de andere tracks op solo, :duivels:? Is me ook weleens voorgekomen.
 
Back
Top