Powercore Virus timing probleem

DarkChaos

just music
Lid sinds
24 april 2005
Berichten
745
Locatie
in de Studio
Beste SFérs,

Ik heb sinds kort een Powercore Element met Virus plugin, het heeft me totaal zo'n 3 dagen gekost om de powercore uberhaupt aan de praat te krijgen. Het bleek dat de powercore niet compatible is met AMD X2 processoren waardoor ik heel mijn moederbord + cpu heb moeten vervangen.

Nu ik dacht alles werkend te hebben kwam het volgende probleem om de hoek kijken.

Wanneer ik de Virus PoCo inlaad in cubase werkt hij op het eerste gezicht goed, echter na een paar seconde krijg ik een soort latency/delay die groter word naarmate de tijd verstrekt... op een gegeven moment word de delay zo groot dat er niet normaal meer mee te spelen valt.

Ik heb op diverse forums gezeten en heb een tread gevonden (http://forum.tcelectronic.com/viewtopic.php?id=641&p=2) waar users de zelfde problemen ondervinden, volgens hun is het op te lossen door de Virus DLL file in de VST map te vervangen door de oude 2.2 versie ipv van de 3.0 versie..

Ik heb hier over mails verstuurd naar diversen leden op het forum van TC en naar TC Electronics zelf.. als Access music, echt krijg ik van niemand een reactie..

Kan iemand mij hier helpen aan de 2.2 versie van de Virus DLL ?

Met vriendelijke groet,

Bas
 
Back
Top