Release TDK022, acid/tekno

G

Guest

Guest
Hoi

Over een paar dagen kan ik TDK022 ophalen:)
Plaat is deze keer door Curvepusher gemasterd en gesneden (Alchemy mastering is failliet).
Geperst door Record Industrie's op 160 grams vinyl.
Artwork is door mij gemaakt.

tdk022-front.jpg


Tracks zijn hier te beluisteren:

TDK-records

Bestellen kan via brztdk at yahoo dot com.

Platen zijn 8 euro per stuk.

Grtz Bruce
 
Lijkt een beetje op de hoes van Johannes Heil-Eine Achse, alleen dan z/w.....
heb je je daar door laten inspireren? Die is nice net als deze btw:okdan:
 
Nope niet door geinspireerd, maar het idee zit wel in dezelfde hoek (heb de hoes net bekeken).
Foto van mijn artwork is door een vriendin gemaakt.
Heb zelf het houtje gemaakt en de compositie bedacht. Bovenste hand is de mijne en de onderste hand is van mijn vriendin:)

Grtzzz Bruce
 
Trouwens wel dikke shit die aciiiiid :) Ouwe tijden herleven in me hoofd....vage loodsen in het havengebied en veel lachgazzz :D
 
Klinkt tof....mag van mij wel iets hoger in bpm, maar anderzijds ben ik nu met iets bezig dat ook wat langzamer gaat en dat bevalt me ook prima:)

grtzzRb
 
Ja na me hardcore/tekkno periode ben ik wat rustiger geworden....maar hou nog steeds van tekkno....heb nog een behoorlijke stapel platen van Choose en consorten,MoNoNoM, en mijn twee juweeltjes van Curley op KIBrA HacHA.... "Do you have an axe to grind?"

Moet trouwens nog steeds me Will Systems MAB303 aan de praat krijgen....eerst ff me MB SIDDER afbouwen. Dan gaan we maar weer s wat produceren....Hoe loopt het eigenlijk met TDK? Verkoop je wel wat?
 
Het label loopt.....
Tot nu toe verkoop ik een groot deel van de release redelijk snel (400>500 stuks).
De andere 200 gaan er dan langzaam uit. Of op feesten/optredens of bij een nieuwe release weer een paar oudere.
Zit nu met een backstock van 5 releases varierend tussen de 20 en 150 stuks.
Kunnen in ieder geval telkens weer een nieuwe release doen en daar gaat het uiteindelijk toch om.

De meeste curley's heb ik nu, zoek nog tekno sahara/kibra hacha 1/dessert planet...
Kom ze wel tegen een keer hoop ik dan maar.

grtz Bruce
 
Het label loopt.....
Tot nu toe verkoop ik een groot deel van de release redelijk snel (400>500 stuks).
De andere 200 gaan er dan langzaam uit. Of op feesten/optredens of bij een nieuwe release weer een paar oudere.
Zit nu met een backstock van 5 releases varierend tussen de 20 en 150 stuks.
Kunnen in ieder geval telkens weer een nieuwe release doen en daar gaat het uiteindelijk toch om.

De meeste curley's heb ik nu, zoek nog tekno sahara/kibra hacha 1/dessert planet...
Kom ze wel tegen een keer hoop ik dan maar.

grtz Bruce


Okee dat klinkt positief......ben nu ook nog bezig om Acid Cult Records uit de grond te stampen maar veel mensen hebben zoiets van verkopen platen dan nog wel. Ik ben van mening van wel en nu ik jouw reactie lees ben ik nog hoopvoller.......die Curley's die heb ik toen in utrecht bij Metro gehaald...toen gewoon een eurootje of 9...nu gaan ze voor belachelijk hoge prijzen. Die jij noemt zijn idd gezocht, vooral tekno sahara of was het nou safari???? 200 euro is dan nog goedkoop geloof ik. Misschien worden jouw releases ook ooit eens zoveel waard. Leve de vrije tekkno!!!!
 
Hierzo TDK001


Veel gekker moet het niet worden...
Prijzen van sommige platen slaat echt nergens meer op.
Gelukkig kom je ook weleens normale mensen tegen en dan heb ik er weer een mooie plaat bij:0

Grtzz Bruce
 
Man hahahahahahahahahaaaa die is meer waard dan die Curley's en die is dood(RIP).........heb je er nog wat liggen van die TDK 001? 8) Dan zet ik ze wel op discogs delen we de winst;)
 
Snel mixen is een trend ;)
 
shiiit dikke release man en downloadbaar! leuk

thanks man
 
Toch leuk zo'n eigen label. Ben zelf ook bezig.

Heb je nou iets moeten oprichten zoals een stichting brz?
 
Zoals ik het doe hoef je niets...
Je maakt muziek, laat het masteren, brengt het uit, verkoopt het en op naar de volgende...

Pm me maar als je wat wilt weten...

Grtz Bruce
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top