• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Yamaha AN1x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
15.058
Locatie
Den Bosch
Na jarenlange trouwe dienst wordt het tijd voor een nieuw baasje. Mijn Yamaha AN1x gaat eruit!

an1x.jpg


an1x2.jpg


Zoals je op de foto's kunt zien is het niet moeders mooiste, de vorige eigenaar heeft hem laten klappen en daardoor is er een lelijk gat in de behuizing ontstaan en 1 van de pootjes is afgebroken. Ik heb vanaf dag 1 dit gat afgeplakt met ducktape om te voorkomen dat er teveel stof in zou komen.

Maar ik heb hem zelf 8 jaar in mijn bezit gehad en al die tijd heeft hij me nooit in de steek gelaten. In het gebruik en qua klank is hij gewoon 100% OK, alles doet het gewoon prima.

Ik zie dat de prijs voor een AN1x meestal rond de 300 euro ligt. Vanwege de beschadiging maak ik hier 220 euro van. Dan kun je afdingen naar 180, en dan maak ik er 200 van en zijn we allebei tevreden. Lijkt mij een mooie prijs voor een 100% functionele VA synth met uitgebreide mogelijkheden en een prima geluid.

Wordt geleverd met handleiding en originele adapter.
 
Oh, ik ben niet geïnteresseerd in ruilvoorstellen omdat ik wat nieuws wil gaan kopen.
 
Er is wel wat interesse, maar 200 euro is echt mijn bodemprijs. Voor minder hou ik hem net zo lief zelf.

Dit apparaat werkt gewoon perfect en het gat in de behuizing heeft geen enkele invloed op de klank :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top