• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha O3D 03D met 8 extra inputs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

binaural

Ouwe rot
Lid sinds
1 augustus 2002
Berichten
869
Locatie
Nijmegen
Hoi!

Na jarenlange trouwe dienst is mijn Yamaha O3D digitale mixer inmiddels obsolete. Hij mag vertrekken naar een nieuw baasje. Destijds zo goed als nieuw gekocht in DL voor een flink pak geld. Heb er later 8 extra inputs (A/D) bij gekocht, maar klepje voor het slot heb ik ook nog. Handleiding geloof ik ook.

Er zit een miniscuul deukje aan de voorkant, maar het ding is gebouwd als een tank en ziet er verder prachtig uit. Is prima werkend. Enkel de spdif input werkt niet meer, de encoder skipt af en toe iets en er zal wellicht een kanaaltje met pre amp wat kraken. Zal ik allemaal nog wel even goed testen.

Ik heb de originele doos volgens mij nog op zolder liggen (tot verdriet van vrouwlief), maar verzenden doe ik liever toch niet, gezien grootte en zwaarte.

Er komt ook een bijpassende muis bij (jawel! Een knots van een scherm en een muis... )

Mag opgehaald en getest worden in Nijmegen op gepaste afstand. Vraagprijs: geen idee, 350 euro?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top