• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop HCL S2 Leveller Compressor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

chosenminder

Ouwe rot
Lid sinds
12 februari 2005
Berichten
691
Hey,


Ik zet hier te koop mijn HCL Compressor. Het is gebaseerd op de bekende Teletronix LA-2A. Deze compressor heeft vier russische military-grade buizen met elk 650mA sterkte en op 250 plate voltage. Dit is een 'echte' buizen compressor en niet eentje waarbij de buizen als output-gain zijn zoals Behringer en dergelijke. Verder heeft het nog de bijgekochte optie transformer balanced outputs om het geluid nóg meer te kleuren.

Moet wel vertellen dat de rechtermeter het niet goed doet, maar heb wel de onderdelen ervan (trimpot) om het te corrigeren.

Ik vraag €750,-. Er kan geboden worden, try me. ;)


Gegroet,
 
Pics!
 

Attachments

  • Leveller_Front_3_1979.jpg
    Leveller_Front_3_1979.jpg
    85,1 KB · Bekeken: 33
  • Leveller_Front_Top_3_1943.jpg
    Leveller_Front_Top_3_1943.jpg
    124,4 KB · Bekeken: 32
  • Leveller_3_Rear_panel_2048.jpg
    Leveller_3_Rear_panel_2048.jpg
    80,3 KB · Bekeken: 34
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top