cubase 6 op windows xp 64 fucked!

SycoIllness

Stamgast
Lid sinds
4 december 2006
Berichten
146
Locatie
Tilburg
Ik ben vorige week overgestapt naar windows xp 64 en heb alleen maar prblemen ik had cubase 4 en heb hier een update voor naar 6 maar alles doet moeilijk krijg de update niet over 4 heen en als ik 6 wil opstarten krijg ik een foutmelding die luid application error 0xc0150002.

Kan iemand mij op weg helpen zowel over de update instalatie als de foutmelding
 
niet dat ik zo weet op 7 werkt het miss wel maar krijg dan mijn motu 828 mk2 weer niet aan de praat
 
ok dat komt goed dan alleen zit ik dan weer met mijn motu 828 mk2 die hem niet herkent alles in pc is nieuw alleen pci firewire kaart niet weet niet of het daardoor kan komen
 
828 werkt gewoon op win7 hoor, kwestie van de meest recente drivers bij motu vandaan halen
 
xp wordt niet ondersteund, maar normaal draait cubase 6 er wel op

xp 64 bit dat is een ander verhaal,klote OS voor muziek
 
828 werkt gewoon op win7 hoor, kwestie van de meest recente drivers bij motu vandaan halen

Ok nu we het toch over windows 7 hebben. Als ik scherm 1 wil spreiden over 1 en 2 kan ik de instelling niet opslaan iemand hier ook nog een tip voor?
 
Gewoon naar Win764bit gaan, is erg stabiel en snel. Hij kent geen virussen ik draai al 6 maanden heb tot nu toe geen virussen gehad ik draai Norton. Hij is beter dan vista als ik eerlijk moet zeggen er zijn weinig updates vergeleken met XP en VISTA. Cubase 32bit loopt erg soepel geen vastloperij!
 
Ok nu we het toch over windows 7 hebben. Als ik scherm 1 wil spreiden over 1 en 2 kan ik de instelling niet opslaan iemand hier ook nog een tip voor?

Dat kan met NVIDIA videokaart of AMD. Extend desktop bedoel je? ik deed dat vroeger ook met mijn monitor, maar sinds lcd is dat niet meer nodig. wat kost nou een 24 inch scherm:P
 
Ok nu we het toch over windows 7 hebben. Als ik scherm 1 wil spreiden over 1 en 2 kan ik de instelling niet opslaan iemand hier ook nog een tip voor?

Die instelling kun je niet opslaan. Wat je moet doen is het venster spreiden over je 2 schermen en vervolgens het venster niet maximaliseren, dus niet rechtsbovenin op het vierkantje klikken.

De volgende keer opent je scherm dan weer op die plek. Als je maximaliseert gaat mis.
 
Die instelling kun je niet opslaan. Wat je moet doen is het venster spreiden over je 2 schermen en vervolgens het venster niet maximaliseren, dus niet rechtsbovenin op het vierkantje klikken.

De volgende keer opent je scherm dan weer op die plek. Als je maximaliseert gaat mis.


Ik kan kiezen uit 4 opties op scherm 1 bureaublad of op scherm 2 dan uitbreiden en dupliceren maar het werkt gewoon niet goed
scherm doet helemaal niks
 
je hebt het nu waarschijnnlijk over videokaart instellingen.

Gewoon je cubase scherm openen op je linkerscherm, niet maximaliseren, en dan met je muis het rechterhoekje uitrekken tot je in de hoek ven je rechterscherm zit (of andersom).

Als je gaat maximalisreen blijft het in één scherm
 
je hebt het nu waarschijnnlijk over videokaart instellingen.

Gewoon je cubase scherm openen op je linkerscherm, niet maximaliseren, en dan met je muis het rechterhoekje uitrekken tot je in de hoek ven je rechterscherm zit (of andersom).

Als je gaat maximalisreen blijft het in één scherm
ik weet hoe het werkt bij cubase maar het gaat meer om de instellingen bij configuratie scherm denk ik dat van cubase lukt me wel .

Windows 7 geeft aan 2 schermen te zien maar kan hem op de 1 of andere manier niet opslaan heel apart.

En ja altijd leuk zon compleet nieuwe setup hahahah
 
Ik zou even googlen op foutcode 0xc0150002, die codes zijn er niet voor niks 8~ Misschien dat er wel een oplossing is om hem toch op XP werkend te krijgen.
 
virus

virus

iemand ook nog een draaiende virus ti 2 op windows 7 heb de laatste driver en op cubase 6 vind hij het apparaat niet
 
Back
Top