Interessante BF sales

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
maar een generieke titel/thread, voor BF sales.

- MeldaProduction BF sale - alles 50%

https://www.meldaproduction.com/

(heb je nog niks van Melda, je krijgt 10 credits, bij aanmaken van een account, en 20% korting bij de eerste aankoop via een referralkode, ik roep hier, wellicht vreemd, Jason31 , wellicht hebben andere ook een melda account en willen wat credits verzamelen. zet hier ook je referral code neer. ik heb dat niet meer nodig, ik heb zojuist, eindelik, de MCompleteBundle, was voor mij €81... upgrade.. wanneer je verzamelt krijg je wat, ik heb ook wat geluk gehad, via 2e hands licenses, erg veel 2e hands licenses...)

zeker wanneer het je eerste aankoop zal zijn, en je hebt het geld, en grote interesse in deze idiosynkratische, maar overduidelijk, immense krachtige (sound, mogelikheden! mogelikheden!) plugins, en wellicht wanneer je al wat hebt, is wellicht het meest interessant:

de MCreativeBundle + MXXXCore (€300 + €50; MXXXCore, is een modulaire plugin, werkt alleen voor melda plugins, multi-band, tot 6 bands, maar ook scheiden van transients en tonal, etc. etc. met utilities, etc. prijzig, ja, maar wellicht interessant, of bouw het langzaam op... overigens de MB versies kunnen ook zonder MXXXCore werken, 6 banden, of op AM, scheiding via "volume", scheiding via transients en tonal, net als physion van eventide, b.v. en modulatie mogelikheden, velen hebben envelope followers, zelfs pitch followers... etc. etc.. )

of MSoundFactory (die vrijwel alle effekten die melda heeft, ingebouwd heeft... werkt natuurlik alleen voor deze synth, zelfs MDrummer zit er in..), voor €150, de volledige versie, komt in 3 versies, de volledige, een LE, geen EDIT mogelikheden, maar wel alle instrumenten, en de player, met een paar instrumenten, die is gratis.

ja, MDrummer verdient ook ekstra aandacht; wellicht een van de meest krachtig drummer plugins (de developer is een drummer), de laatste gratis library voor MDrummer is 60 Gb, yep, 60 Gb... het bekijken waard.
geen mooie visueel plaatje van de drums, daar voor in de plaats krijg, nou ja zou wat alles, wat je nodig hebt, en méer.... ook effekten... €125

alle plugins en bundels die ik noem: lifetime updates, wanneer er iets aan een bundel wordt toegevoegd; krijg je dat gratis. MSoundFactory volledig, LE, alle instrumenten die in huis worden gemaakt, en natuurlik alle updates, en MSoundFactory is nog lang niet af...

MDrummmer, wanneer die koopt, en b.v. al had, krijg je gratis die 60 Gb library, schijnbaar erg goed, zelf nog niet geprobeerd.

en alles wat je koopt, levert je een discount op, bij de bundel(s) waar ze bij horen...

zo dit was even agitprop!

- Granulizer 2 (b.v.) voor €16, vanaf 26 oktober;

https://www.inertiasoundsystems.com/

mooie granular synthesizer, 3 is in de maak, maar dat zal nog een tijd duren (en dat wordt een nog veel betere, met zaken die alleen volgens mij b.v. in crusher-x zitten, het zal nooit crusher-x worden, maar daar betaal je altijd de hoofdprijs voor...). ze zijn vrij scheutig met discounts, zegt niets over de kwaliteit en de mogelikheden.

- audio damage (quanta e.a.), 50%; wellicht ook via pluginboutique, kun je nog o ja zal ik laten melden;

https://www.audiodamage.com/

ik moet ook dingen noemen die ik zelf niet interessant vind (wat niet zegt dat ze erg goed zijn, of ik ze niet zou kopen, ware het niet, te veel overlap);

- de rapidsynth, €99, wellicht via resellers goedkoper?, 45% discount

https://parawave-audio.com/rapid_synth

- pfff, zoveel, native instruments natuurlik, alleen niet de komplete bundels (ik zou zelf nooit iets los kopen, maar dat is geheel mijn persoonlikke instelling).

ik probeer hier de minder bekende plugins neer te zetten, maar overbekende synths zijn ook welkom, natuurlik, evident, vanzelfsprekend.

- bitwig upgrade plan; via audiodeluxe of jrrshop, met discount in cart zo'n €100. of bitwig studio volledig.. dat wordt dan €220 of zoiets?


EDIT: vul aan met je eigen agitprop! = enthousiasme...
 
oeps. vergeten dat Pluginboutique een keuze van 4 plugins heeft, die je gratis bij elke aankoop krijgt, tijdens BF;

- Eventide Quadrovox (best goed, leuk ding, had m ook eens gratis verkregen, en heb zelfs Octovox gekocht..)
- D16 Drumazon, behoeft geen introduktie lijkt me.
- Reason Lite Plugin
- Mastering The Mix Animate (deze ken ik niet, heb wel expose, ook eens gratis, werkt best goed)

dus 1 per aankoop, het lijkt, zover ik het zie, bij 4 aankopen, kun je ze allemaal kopen. per transaktie dus. dunkt me... goed..

zie ze ze full frontal hier:

https://www.pluginboutique.com/articles/1665
 
[edit] Je was me net voor vink...

Bij Plugin Boutique krijg je bij elke aankoop een van de volgende plug-in's gratis: Eventide Quadravox, D16 Drumazon, Reason Lite Rack Plugin of Mastering the Mix Animate. 30 november eindigt de actie. KLIK

Ik heb de Polyverse Gatekeeper gekocht voor 50% (€22). Een zeer complete volume shaper (o.a. trance gate), waar je ook euclidean patterns in kan programmeren. Ik heb als freebee, de Reason Lite Rack Plugin genomen en kan je vertellen dat deze tegenwoordig ook kan worden geautoriseerd op een offline computer.
 
[edit] Je was me net voor vink...

Bij Plugin Boutique krijg je bij elke aankoop een van de volgende plug-in's gratis: Eventide Quadravox, D16 Drumazon, Reason Lite Rack Plugin of Mastering the Mix Animate. 30 november eindigt de actie. KLIK

Ik heb de Polyverse Gatekeeper gekocht voor 50% (€22). Een zeer complete volume shaper (o.a. trance gate), waar je ook euclidean patterns in kan programmeren. Ik heb als freebee, de Reason Lite Rack Plugin genomen en kan je vertellen dat deze tegenwoordig ook kan worden geautoriseerd op een offline computer.

die gatekeeper kende ik niet, euclidean patterns? werkt erg lekker dan. idd na wat gedoe, over dat het niet offline kon, heeft reason studios (zo heten ze nu tegenwoordig), ook offline autorisatie mogelik gemaakt voor de lite versie.

en natuurlik heeft reason studios ook zijn BF. ik heb mijn oog op de noise engineering synth bundle 2, 6 modules, gemodelleerd naar hun eigen hardware... klinken erg goed.

overigens peterdh er zijn best wat freebies die erg fijn zijn te verkrijgen via reason studios, er is een lijst te vinden op reason talk dacht ik. maar iemand heeft ook de sales, ergens anders, gefilterd op prijs, een 6tal, nee een 8tal, zijn van €10 naar gratis gegaan;

https://www.reasonstudios.com/shop/deals/?sort=price_asc

alle RE's die je koopt, werken natuurlik in lite. altijd een nadeel van RE's; NFR... heb ze daar eens op aangesproken, volgens mij degene die mijn "vraag" beantwoordde, had er ook wat moeite mee, en kwam met wat vreemde mogelikheden, maar was welwillend om het door te geven, maar dat verdwijnt in een afvalbak, de managers willen daar nix van weten...
goed. dus RE's kun je nooit weer verkopen, behalve als bij de suite zitten, b.v. (die ik heb).
toch, ik heb suite, dus een aantal RE's, en wat ander spul gekocht, meer utility achtig zaken, die reason krachtig maken, als meer modular.. of gewoon mooie goeie effekten. zoals de harmbode, heb ik een zwak voor.

goed. heb er plezier an, met reason lite!
 
Equator 2 en Pigments 2 gekocht. Dat was het denk ik wel even voorlopig, van Melda heb ik de 2 plugins die ik graag wou hebben, Mmultianalyzer en Mautodynamiceq, ik heb er verder nog geen op mijn verlanglijstje staan. Ik ga wel eens kijken naar die Mdrummer, wel benieuwd naar eigenlijk.
 
Equator 2 en Pigments 2 gekocht. Dat was het denk ik wel even voorlopig, van Melda heb ik de 2 plugins die ik graag wou hebben, Mmultianalyzer en Mautodynamiceq, ik heb er verder nog geen op mijn verlanglijstje staan. Ik ga wel eens kijken naar die Mdrummer, wel benieuwd naar eigenlijk.

ik riep je op, vanwege de referral code, wanneer iemand die van jou gebruikt,

Copy your personal referral coupon and share it with your friends. Any new customer who uses your code during checkout gets a 20 % discount for themselves and 10 % goes to you in form of credits. You can then use the credits to purchase any of our software. 1 credit = 1 EUR

dus koopt iemand MDrummer, als eerste aankoop, krijg je 10% aan credits.. ik heb zo een aantal credits, via SF ontvangen, aangezien ik er niets meer aan heb... zo kun je wat credits verzamelen...

dus plaats als je wil je referral kode hier...

dat is ook fijn van melda... (en het was een tijdje zo dat het altijd werkte, fout hun systeem, via een kleine onweg, het probleem was al lang bekend bij melda, of website beheerder, pas na een heel lange tijd, werd die pas afgesneden... goed...)

met equator2 en pigments 2 (2 x 2) zit je wel even goed denk ik, 2 monsters! in bitwig! MPE!
 
Sorry ik ben thuis aan het werk en lees soms over dingen heen. Volgens mij heb ik momenteel geen refferal code, verlopen die op den duur misschien?:
Credit balance10 CREDITS
Referral couponMake a purchase to get your referral coupon
 
Sorry ik ben thuis aan het werk en lees soms over dingen heen. Volgens mij heb ik momenteel geen refferal code, verlopen die op den duur misschien?:
Credit balance10 CREDITS
Referral couponMake a purchase to get your referral coupon


huh? je hebt credits, o die heb je nog niet gebruikt, de eerste 10. dat wist ik niet, of het lijkt zo, pas wanneer je die eerste credits gebruikt? of heb je je aankopen via resellers gedaan, en niet via melda?

je hebt 10 euro staan, al... maf, ik weet het ook niet. ze verlopen niet. de mijne staat er al, ik kan niet meer terugkijken, wanneer ik heb nu maar 1 produkt staan, die alles heeft opgeslokt, maar sinds ik een account bij melda heb. kan me niet herinneren, wanneer ie opdook.
vreemd dat ie nog niet gegenereerd is. er staat letterlik "Make a purchase to get your referral coupon", eerst iets kopen, dan krijg je er 1... kan een glitch zijn, of je hebt via resellers gekocht, maar dan nog. goed..
ik snap het niet. dit had korter gekund, deze reaktie...
 
Voor de Reggae en Dub fans of iedereen die van de Space Echo sound houdt: Surreal Machines heeft 75% korting op de Dub Machines bundel. Was €79 en is nu €20. Modnetic en Diffuse zijn ook los verkrijgbaar in de sale. Deze korting ben ik nog niet tegengekomen bij Surreal Machines.

Hoewel ik ze niet heb gedemod, heb ik ze gelijk gekocht, want deze plug's worden vaak genoemd als beste effecten voor Dub en Reggae
 
tracktion biotek2, voor $84 dollar via jrrshop. ondergewaarde synth. wel acquired taste mischien. MPE, 12 layers, per layer 4 oscillatoren (VA, granular, sampler), filters, extreme modulatie mogelikheden.

https://www.jrrshop.com/tracktion-biotek

de goedkoopste weg is via biotek1 natuurlik, die ooit eens werd gratis weggeven door novation... en als je die nog hebt, ergens.. de upgrade natuurlik..
 
Bij D16 op al hun producten:

"All products available with 50% discount at our online shop. Enter BLACK2020 coupon code during checkout to take the advantage of this great offer."

www.d16.pl
 
tracktion biotek2, voor $84 dollar via jrrshop. ondergewaarde synth. wel acquired taste mischien. MPE, 12 layers, per layer 4 oscillatoren (VA, granular, sampler), filters, extreme modulatie mogelikheden.

https://www.jrrshop.com/tracktion-biotek

de goedkoopste weg is via biotek1 natuurlik, die ooit eens werd gratis weggeven door novation... en als je die nog hebt, ergens.. de upgrade natuurlik..

Ah, da's leuk ja. Ik had BioTek 1 ooit gratis via Novation en die kan nu voor €43 geupgrade naar BioTek 2. Da's wel de moeite.
 
Arturia V Collection voor rond 210 euro op Ebay via computergearsoftware.
Je kunt ook beiden. Ik had hem 185 euro geboden en hij had hem geaccepteerd.

Een erg mooie deal dus.
 
Ah, da's leuk ja. Ik had BioTek 1 ooit gratis via Novation en die kan nu voor €43 geupgrade naar BioTek 2. Da's wel de moeite.

zeker de moeite, ik ben zeer blij met biotek2!

Arturia V Collection voor rond 210 euro op Ebay via computergearsoftware.
Je kunt ook beiden. Ik had hem 185 euro geboden en hij had hem geaccepteerd.

Een erg mooie deal dus.

yeah, mooie deal, inderdaad heb ook veel 2e hands gekocht (ook controllers, eigenlik allemaal, en de nieuwe zijn b-stock.. of zwaar afgeprijsd), wat ik nu koop of is er bijna of niet 2e hands of gewoonweg duurder..
op ebay kijk nog heel soms, heel lang geleden daar de korg collection gekocht (en later upgrade naar special bundle).

KVR sell & buy... veel gekocht daar... en hier.. reason 10, voor een zéer mooie prijs, 2 jaar geleden..

goed. overal deals! v collection 7, neem ik aan, ook al lang deel van mijn kollektie (in eerdere versies, nu ook op v7), v collection 7 + korg collection waren mijn eerste synths, met de arturia spark. daar deed ik het mee..

VasC : via jrrshop natuurlik iets goedkoper, weet niet of ze een discount geven, dan zeker goedkoper, D16 group. mooie plugins..
 
zeker de moeite, ik ben zeer blij met biotek2!



yeah, mooie deal, inderdaad heb ook veel 2e hands gekocht (ook controllers, eigenlik allemaal, en de nieuwe zijn b-stock.. of zwaar afgeprijsd), wat ik nu koop of is er bijna of niet 2e hands of gewoonweg duurder..
op ebay kijk nog heel soms, heel lang geleden daar de korg collection gekocht (en later upgrade naar special bundle).

KVR sell & buy... veel gekocht daar... en hier.. reason 10, voor een zéer mooie prijs, 2 jaar geleden..

goed. overal deals! v collection 7, neem ik aan, ook al lang deel van mijn kollektie (in eerdere versies, nu ook op v7), v collection 7 + korg collection waren mijn eerste synths, met de arturia spark. daar deed ik het mee..

VasC : via jrrshop natuurlik iets goedkoper, weet niet of ze een discount geven, dan zeker goedkoper, D16 group. mooie plugins..

Klopt, is V collection 7 inderdaad
 
Klopt, is V collection 7 inderdaad

hele mooie deal, ik heb lang gewacht, in sale gekocht in maart of zo... want 'maar' 3 synths, ik zat al met te veel.. beter gezegd, te veel om uit te zoeken en mee te werken, er kwam toen pas ruimte. mooie kollektie, altijd diskussie over arturia, ik vind ze as is prachtige synths. blijf er mee werken.

en zie, breid je vintage synth kollektie uit: met de MG-1... zie de post boven jouw post..
 
Back
Top