Melda Production: alles voor de helft van de prijs.

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.465
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
zoals de titel al aangeeft; alle Melda Production plugins én bundels voor de helft van de prijs. voor 10 dagen...

https://www.meldaproduction.com/

wellicht ongewenst, maar wanneer je nooit iets van melda hebt gekocht, kun je via een kode van iemand anders, bij de eerste bestelling 20% korting krijgen. b.v. MSoundFactory voor €70, huh? wanneer je aanmeldt krijg je ook tevens 10 credits...

MELDA3295356

met ongewenst bedoel ik, zielig hier je eigen kode plaatsen....
 
Laatst gewijzigd:
Werkt dat goed? De YouTube-video's overtuigden me nog niet echt, vind het idee wel slim.

Ik heb gisteren even de youtube filmpjes bekeken en dat was inderdaad best vermoeiend.
In die filmpjes gebruikten ze nog een oude versie van deze plugin. Inmiddels is het versie 13.

Je ziet heel makkelijk waar masking gebeurt en de plugin is zeer licht qua CPU gebruik.
Het lastige is alleen om de keuze te maken, en dat moet echt op gehoor, waar en hoeveel ga je snijden in de EQ van de track die ondergeschikt is.
Vaak zul je zien dat veel geluiden elkaar overlappen en dat dat echt niet altijd een probleem is.

Ik wacht wel tot smart:comp weer in de actie is, dat werkt denk ik wel wat sneller/fijner met EQ specific sidechain ducking.
 
de mmulltianalyzer is de eerste plugin die ik kocht, de eerste plugin was overings mspectraldelay maar die kreeg ik gratis...

samen met mautodynamiceq is de mmulltianalyzer heerlik om te gebruiken, mautodynamiceq is perfekt voor sidechain ducking en heeft veel andere mogelijkheden. harmonics weghalen. tracks vergelijken, source andere track om masking otomatisch op te lossen. en ik vergeet een boel.
 
Back
Top