sKeLeTvM - Traveling Lights ft Lisa DB

Eerste indruk: Nice! Wat een heerlijk volle sound, goeie vocal erbij, prachtig arrangement, super mooi intro. Aanvankelijk dacht ik even dat de mix links wat zwaarder was, maar dat trok gelukkig snel bij. De snare zou van mij wat meer snap mogen hebben, iets scherper, waardoor de drumtrack iets nadrukkelijker wordt. En volgens mij hoor ik hem gedurende de track alleen op de 2e en 4e tel. Ergens een syncopatie had niet misstaan. Maar dit zijn minimale details. Ik noem ze omdat ik weet dat je daar gek op bent :D.
Dikke track, kanshebber.


Dank Dokter. Goeie en terechte opmerkingen! Het ziet er naar uit dat ik de track opnieuw onder handen moet gaan nemen. To be continued...

Mooi gedaan, ik hou wel van hooverphonic dus dit ging er ook makkelijk in :okdan:

Absoluut aangenaam om dit te lezen. Dank.

de vibe in dit nummer is echt relaxt om naar te luisteren. achtergrondgeluiden in combinatie met de piano en de vocals zijn erg mooi gedaan. toffe track !!

Dank voor de waardering. Het truckje was ook om de gitaar op de linkerflank niet enkel complementair te maken aan de piano qua sound, maar ook in arrangement. Goed geluisterd... :-)

Wauw. Zeer mooie track. Muziek is prachtig. Vocalen zijn prachtig. De mix en productie zijn prachtig. Dit staat als een huis. :halleluja :halleluja :okdan:

:halleluja DANK :halleluja

Ik vind hem op zich heel goed maar het begin en sommige andere elementen liggen net te dicht tegen teardrop aan waardoor het zijn eigen identiteit verliest. Dat had niet gehoeven want er zijn ook hele stukken die wel hun eigen identiteit hebben.

Fijn dat je het kon appreciëren ! Ik ga niet ontkennen dat ik grote fan van MA ben. Toch had ik dat niet in het achterhoofd toen ik er aan begon en blijkt het achteraf wel zo te zijn.
De intro sound en arrangement is idd soortgelijk en dus breek ik nog m'n hoofd hoe ik dat in versie 2.0 nog kan ombuigen. Dank voor de input.
 
Back
Top