sKeLeTvM - Traveling Lights ft Lisa DB

ano220424

Dismembered
Dismembered
Lid sinds
10 oktober 2002
Berichten
5.702
Hoewel ik wat in tijdsnood zat ivm werk, toch nachtelijke uren uitgetrokken om deel te nemen aan SFSC.=)
Bij deze gebruikt :
* V-Synth XT
* Virus TI
* Sledge II
* Ultrabeat
* Kontakt 4 Piano
* Lag Electric Guitar
* Fender Precision Bass
Prettig eindejaar iedereen. :okdan::baco:

 
Heel tof gedaan. Mooie zang ook! Beetje Massive attack teardrops sfeertje.
 
Mooi man.. Ik moest ook gelijk aan massive attack denken. Het nummer staat als een huis! Misschien kan je wel nog iets aan de productie schaven om de boel nog net iets meer oomph te geven..
 
Had iemand al opgemerkt dat ie ergens aan Massive Attack (die komen op DTRH!) doet denken? :) Ik vind hem lekker.
 
Dit kon zo de volgende Hooverphonic zijn. Niet mijn smaak meer maar pakt ongetwijfeld t doorsnee publiek in.
 
Nou, nog een mooie vergelijking dan: doet me ook een beetje denken aan All I need van air. Mooie vocals op een mooie track, vet hoor!
 
Heel erg mooi plaatje, heb er met plezier naar geluisterd. maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het niet zo mijn favoriete genre is. Wel top geproduceerd. :)
 
Lekkere beat, begint een beetje als iets van Air - Moon Safari (All I Need of zo). Mooi nummer, lekkere dromerige slow beat, geen punten van kritiek, dus gewoon goed!
 
Mooi mooi, idd intro wel massive attack achtig. Das een compliment.
Vocals zijn erg goed en passen prima bij het nivovan deze top track:okdan:
 
Mooi gedaan,ik mis wat opvulling op de achtergrond ,soms zijn er dode gaten,misschien wat closed hi-hat groove erin die iets meer doorkomt of weet ik wat.
 
Tot dusver : iedereen bedankt voor de waardering. Dat doet deugd hé... :)

Mooi gedaan,ik mis wat opvulling op de achtergrond ,soms zijn er dode gaten,misschien wat closed hi-hat groove erin die iets meer doorkomt of weet ik wat.

Goed geluisterd Egres ! En ik zat ook met de vraag of die 'leegtes' nu nog moesten worden opgevuld of niet...? Als ik dan moet kiezen tussen 'less is more' of soms echt zoeken dat die leegte op een zo goed
mogelijke wijze opvult, dan moest ik in dit geval onder tijdsdruk kiezen voor de eerste optie. Maar nagel op de kop en een revisie waard.
 
Back
Top