sKeLeTvM - Traveling Lights ft Lisa DB

Had iemand al Massive Attack genoemd? Nou ik niet, hou niet zo van vergelijken...dit is origineel en gaaf ;)
 
Heel goed :okdan:
Eventuele verbeteringen zou ik zoeken in de drums, die mogen flink wat viezer en nog wat meer lichte variatie (hihats)
En 2:30 van zang naar solo en later weer terug naar zang
 
Mij werpt dit ook terug naar de Massive Attack van de jaren 90, prachtige tijden. Knap gemaakt. Ik denk dat het tof zou zijn het minder steriel te maken, in de zin van er een effect op te zwieren als het nummer hier en daar klinkt als een oude plaat, of een plaat op een oude platenspeler. Een grain, ruis, kraak. Je weet wat ik bedoel.:)
 
dit is inderdaad wel bijna hooverphonic/massive attack achtig!
 
Wow ! Tot nog toe enkel positieve reacties. :halleluja En terechte adviezen waar ik bij een eventuele revisie zeker rekening mee ga houden. Dank allen. :okdan:
 
Wauw. Zeer mooie track. Muziek is prachtig. Vocalen zijn prachtig. De mix en productie zijn prachtig. Dit staat als een huis. :halleluja :halleluja :okdan:
 
Zo moet het dus, goeie vocals, prima mix! Erg mooie track!! :okdan:
 
Dit is gewoon van een ander niveau als, laten we zeggen, een flink deel van alle deelnemers inclusief mijzelf...
En het is nog een mooi nummer ook.
Als je niet hoog mocht eindigen dit jaar is het puur uit jaloezie 8~
 
Dit is gewoon van een ander niveau als, laten we zeggen, een flink deel van alle deelnemers inclusief mijzelf...
En het is nog een mooi nummer ook.
Als je niet hoog mocht eindigen dit jaar is het puur uit jaloezie 8~

Wel euh...:luv:
 
wat een afsluiter, ik ben weer bij mn eigen track uitgekomen hierna
heel mooi weer! :)

dat melodietje op 1:20 (en rond 2:30) vind ik als enige niet passen

maar de rest klinkt echt super :halleluja

* stem

Dank voor de waardering. Melodie wijzigen zou op zich nog wel kunnen, maar dan moet ik op zoek naar iets anders en rijst de vraag of de melodie zo fundamenteel fout zit dat ze opnieuw moet worden gemaakt?
 
Eerste indruk: Nice! Wat een heerlijk volle sound, goeie vocal erbij, prachtig arrangement, super mooi intro. Aanvankelijk dacht ik even dat de mix links wat zwaarder was, maar dat trok gelukkig snel bij. De snare zou van mij wat meer snap mogen hebben, iets scherper, waardoor de drumtrack iets nadrukkelijker wordt. En volgens mij hoor ik hem gedurende de track alleen op de 2e en 4e tel. Ergens een syncopatie had niet misstaan. Maar dit zijn minimale details. Ik noem ze omdat ik weet dat je daar gek op bent :D.

Dikke track, kanshebber.
 
de vibe in dit nummer is echt relaxt om naar te luisteren. achtergrondgeluiden in combinatie met de piano en de vocals zijn erg mooi gedaan. toffe track !!
 
Back
Top