X

SynthVR

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

SynthVR

Meer VR users op het forum?

Bij de hackerspace hebben we een SteamVR setup met een HTC-Vive. Jammer dat ze die niet ondersteunen.

Comment

Originally posted by dreamer View Post
      Bij de hackerspace hebben we een SteamVR setup met een HTC-Vive. Jammer dat ze die niet ondersteunen.
      Absoluut, maar OpenVR ondersteuning komt eraan, dit is alpha.
      Fijn te horen dat er minstens één NL hackerspace is die met SynthVR wil werken, welke (mocht deze open zijn)?
      Laatst gewijzigd door snitch , 20 augustus 2020, 21:42.

Comment

Nurdspace in wageningen

Heb de ontwikkelaar gesproken en hij hoopt ~binnenkort een HTC-Vive te lenen om de controller-bindings te fixen.
        Heb goede hoop dat dit wel gaat werken.

Als synth engine gebruikt hij JUCE, dus er gaan nog wel een hoop meer modules uit voort komen. Stukje leuker om te patchen dan met je muis slepen in VCV denk ik.

Als het dan ook nog multi-player kan is het helemaal tof

Comment

Originally posted by dreamer View Post
          Nurdspace in wageningen

Heb de ontwikkelaar gesproken en hij hoopt ~binnenkort een HTC-Vive te lenen om de controller-bindings te fixen.
          Heb goede hoop dat dit wel gaat werken.

Als synth engine gebruikt hij JUCE, dus er gaan nog wel een hoop meer modules uit voort komen. Stukje leuker om te patchen dan met je muis slepen in VCV denk ik.

Als het dan ook nog multi-player kan is het helemaal tof
          Dank

Comment

En omdat het een Nederlands forum is wel goed om erbij te zeggen: SynthVR is gratis in alpha fase.

Comment

Zou mooi zijn als het opensource zou worden, en dan een model ala VCV, waar anderen makkelijk kunnen bijdragen met nieuwe modules

Comment

Mooier nog: op weg naar VCVR!

Comment

Hoe dan? deze code-bases zijn volgens mij niet echt compatible. Of je even de complete engine en interface van SynthVR er uit wil slopen?
                  Nee, dit is wel echt z'n eigen ding. Maar misschien dat bepaalde delen van VCV-code wel te hergeburiken zijn (bijv. de mutable algoritmes in nieuwe SynthVR modules stoppen).

Eerst eens werkend zien iig.

Comment

A man can dream..

Comment

On the run in VR; https://www.reddit.com/r/synthesizer...er_in_synthvr/
                      Ik ben niet zo van de VR moet ik zeggen maar ik hoop dat er op een gegeven ogenblik ook een AR modular uitkomt zodat je gewoon met je handen kan patchen met alleen zo'n bril op je neus.

Comment

Working...
                      X