Help! Computer geluid hoorbaar in studio monitors

Nee, het audio signaal, in de kabel tussen twee aangesloten apparaten, gaat van output (van het ene apparaat) naar de input (van het volgende apparaat); OUTPUT -> INPUT.
Dus, tegen de signaal richting, is naar de OUTPUT.

Dank! Ik dacht in en out van de kabel.
 
Waar ik aan moest denken, kan het misschien komen door zo'n wifi-uitbreider via het stopcontact? Die maken een hoop kabaal. Als je apparatuur daar gevoelig voor is, krijg je er last van.

Edit: Lees nu dat je hebt opgelost? Mooi! :)
 
Bedankt iedereen, ik ga het voorlopig hier bij houden. De Fantom gaat toch retour maandag, zal waarschijnlijk een Jupiter X(m) worden, ik zal zien of ik daarmee hetzelfde probleem heb.

Virus Ti werkt nu in ieder geval zonder probleem met USB en audio verbonden! :halleluja
 
Waar ik aan moest denken, kan het misschien komen door zo'n wifi-uitbreider via het stopcontact? Die maken een hoop kabaal. Als je apparatuur daar gevoelig voor is, krijg je er last van.

Geen idee wat dat is? In ieder geval gaat mijn ethernet via kabel, er is niets van wifi actief in mijn desktop of in de buurt.
 
Hier meer daarover. Het vervelende is dat zoiets ook kan storen als de buurman dat gebruikt, hoef je niet eens zelf te hebben.

Edit:

Dit is de goede link. Gaat om wat ze daar noemen oplossing 2. Je kunt met een radio die kan ontvangen op de middengolf en lage korte golf checken of die storing in de buurt zit. Op verschillende frequenties hoor je dan luid gekraak en gereutel.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top