Behringer ms1 vraagje

dextah

Ouwe rot
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
3.338
Locatie
The Triple Galaxy Collision
Ik heb een externe clock uit de novation circuit mono op de externe clock in van de Ms1 aangesloten. De sequencer van de ms1 synced maar waarom staat er bij de lfo ook clk?
Had gehoopt dat ik op die manier de lfo aan de clock kon syncen maar dat lijkt niet het geval.
Kan er ook niks over vinden verder.
Mijn vraag is wat heeft die clk bij de lfo te betekenen? Kan ik daar het een en ander aan de clock input syncen?
 
Ik heb een externe clock uit de novation circuit mono op de externe clock in van de Ms1 aangesloten. De sequencer van de ms1 synced maar waarom staat er bij de lfo ook clk?
Had gehoopt dat ik op die manier de lfo aan de clock kon syncen maar dat lijkt niet het geval.
Kan er ook niks over vinden verder.
Mijn vraag is wat heeft die clk bij de lfo te betekenen? Kan ik daar het een en ander aan de clock input syncen?

Waarschijnlijk is de LFo ook de CLK source voor de interne sequencer. Als je geen externe clock instuurd.
 
Probeer er es een trigger/gate door heen te jassen.....
Wsl is het een clock reset (start lfo cycle) voor het lfo...
 
Precies wat flyweight zegt, op de originele stond het ook. De LFOspeed is je clock voor de sequencer als je geen externe clock hebt. Maar zo te zien heeft Behringer dat er voor spek en bonen opgezet, omdat er inderdaad een tempo knop voor de sequencer op zit. Waarschijnlijk gemist of niet begrepen, gok ik...

Screen Shot 2020-02-10 at 11.25.41 PM.png - Click image for larger version  Name:	Screen Shot 2020-02-10 at 11.25.41 PM.png Views:	0 Size:	144,6 KB ID:	3738279
 
Back
Top