[Track] met zangeres.

eruk

Stamgast
Lid sinds
23 juni 2003
Berichten
495
Locatie
Noord Holland
Hallo mensen,
Ik heb een oude track die ik had opgenomen met een zangeres opnieuw uitgevoerd, het is een beetje soulfull pop/ nu soul achtig, name it. let me know what you think!
www.egroove.nl
 
Ja het grooved wel. Heel cool nummertje. De zangeres vind ik heel aardig zingen. Alleen ik heb iets met die bas,ik vind het net iets te "laid back" ingespeeld.. Ook de klank nie zo.
Maar voor de rest leuke track! :D
 
Goed werk.
Zit net naar 'The art' te luisteren, doet me aan Kruder & Dorfmeister denken.
Ik kan niet veel verzinnen, je zou nog iets meer aandacht aan de galm en ruimte kunnen besteden, de geluiden staan soms een beetje te los van elkaar.

Ga vooral zo door.
 
ik heb op play my music geclicked ..... zit nu op nummer 9 ... heb nog niet de drang gehad te gaan skippen

erg goede muziek.... goed in elkaar gezet

denk dat je nog ver kan komen met je werk :okdan:
 
@ arv:
Dank je, ja ik houd altijd wel van een laid back bass... misschien een smaakkwestie..
@ mister g:
Thanks! Ja ik gebruik meestal niet zo gek veel galm, meer omdat ik er niet zo van houd, ik vind het altijd je mix dichtsmeren en wolligger maken.
@ resonance:
Thanks man! :)
 
oeh die bas ligt niet echt lekker vind ik hoor
hoewel de hiphop beat ih begin veel belooft vind ik m toch wat tegenvallen
wat te voorzichtig
 
:) Jip, heb dezelfde "werkwijze" als ReSoNaNcE:


play my music en luisteren maar, tot nu toe ook niks geskipt.



:z Heerlijk lazy zondagochtend/middag muziekskes, en dat op een zaterdag! :D


:biertje: goed hoor! Zangeres btw ook mooie stem!
 
@ fjoesz:
Dat kan natuurlijk, ik zal die bass nog ff checken.
@ zoidsity:
Leuk dat jullie het lekker vinden om de player aan te laten staan, goed te horen! (dat was ook de bedoeling
:) )
Ik zal het doorgeven aan de zangeres, ik ben het met je eens!
bedankt voor jullie reacties!
 
klinkt idd op een mooie manier laid back. Alleen de zang mag wel harder en zeker de achtergrondvocalen. En bass iets zachter :D
 
Thanks, je heb gelijk, ik heb het al aangepast! Ik heb ook nog naar de timing van de bas gekeken, maar bij alles wat ik er aan doe, vind ik het minder worden.
 
Origineel geplaatst door eruk
Thanks, je heb gelijk, ik heb het al aangepast! Ik heb ook nog naar de timing van de bas gekeken, maar bij alles wat ik er aan doe, vind ik het minder worden.

;) Dan niet wijzigen. 't Is ookwel iets persoonlijks, he?!

Er zijn zat cd's uitgekomen waarvan IK het ietsje anders zou doen, maar denk je dat ze naar me luisteren?? :D
 
Ja precies, ik was het ook niet van plan:)
(misschien een leuk onderwerp voor een topic btw, succesvolle cd's waarvan ik het net ietsje anders had gedaan)
 
:D hehehe, misschien wel, maar denk dat ie snel gesloten (moet) worden, omdat 't weer eens uit de hand loopt..
 
Klinkt goed! De hele playlist eigenlijk wel. Ik zit zo wel lekker te ontduffen met een :koffie:

Als het gaat om [Track] met zangeres
Ik vind net als fjoesz de beatprogrammering een beetje tegenvallen. Ik denk dat er meer shuffle in mag. Misschien mag het hele arrangement wel iets meer geschoffeld worden :D
Zangeres klinkt goed en past qua timbre goed bij de gehele sound.

Je origineel vind ik ook erg tof klinken. Moest wel grijnzen om de sax die daar erg goed is ingespeeld. Klnikt bijna echt, maar ga niet teveel het hoog in ;). Hoe heb je dat ingespeeld?


Mooi! :okdan:
 
Dank je!
Als je het niet erg vind, ga ik niet meer het hele arangement schoffelen:D
Die sax komt uit saxlab, heb hem ingespeeld met toetsen.
Maar das al weer een hele tijd geleden:)
 
Heerlijke lounge muziek Eruk.

Zit nu lekker 's avonds te internetten met je tracks over m'n pc speakers. Lekker.
Die Italiaan is leuk:dubbel:



gr. Tom
 
Aaardig trackje hoor! Mijn kanttekeningen; dat bassline/kick verhaal klopt idd niet helemaal, is storend. De algehele sound is vrij plat en 2-dimensionaal wegens gebrek aan galm/ruimte op de instrumenten en vooral zang. Zang is idd wat zacht en hierdoor moeilijk te volgen. Backing vocals/effects liggen niet goed in de mix, ook weer door plaats in de ruimte (galm).
Het liedje verder doet me weinig, begin is aardig daarna slaat vrij snel de sleur toe, refrein komt er niet uit of goed tot zijn recht (arrangement). Het kabbelt allemaal teveel zonder tot een opbouw of climax te komen. Dat kan natuurlijk bewust gedaan zijn, bijv. als onopvallende soundtrack bij een presentatie of videobeelden?
Dit alles natuurlijk geheel mijn bescheiden mening!
 
Dank jullie voor de reacties!
@ Gringo:
Ik weet ook dat dit geen kletser van een track is. Wat betreft de vocals, hier had ik een probleempje mee, want ik had alleen nog maar de vocals met veel galm erop. Ik heb dit een beetje gecamoufleerd, maar echt mooi wordt het niet meer.
Ik vind ook niet dat er in deze track veel galm moet, hij is gewoon lekker close gehouden (wat jij 2d noemt denk) Hij is denk ook niet echt lekker om bv op pc speakertjes te luisteren, maar wel om hard te draaien. Maar bedankt voor je feedback, zal het in mijn achterhoofd houden bij volgende tracks!
 
Back
Top