Binz & Mysticall - Ajeno

Ik vind'm prachtig... Mooi stereoveld. Interessante opbouw, klinkt professioneel.. alleen idd, het einde zou ik anders doen. Goed gedaan Mystic & Binz :)
 
Verdomme ja zeg, hier is werk ingekropen. Mooi gedaan. Maar als ik even heel kritisch mag zijn : soms is de intereactie met je drums en de andere onderdelen niet 100%. Net té. Daardoor lijkt het dat je fill-in's gebruikt om 'moeilijk' te doen...zo komt het toch over. Dus ik had de drums iets eenvoudiger gehouden en roll's en fills zo efficiënt mogelijk geplaatst. bv het drumloze stuk vanaf 2:08 tot ... Die cymbals zijn overbodig. Less is more. En als je ze dan toch wil gebruiken vraagt dit stuk eerder om cymbal swells ipv hits... Nogmaals, dat is erg kritisch geluisterd, maar voor de rest niets dan lof. Dit zit gewoon erg goed in elkaar.
 
Dankje voor de comments Gloomy en Skeletvm hier kan ik wat mee, ben er nog mee bezig eind stuk wat Gloomy zegt, kan ik mij ook vinden zal ik nog meer interessanter maken en ook ik zal ook kijken naar jouw bevinden Skeletvm thx:okdan:
 
Wat vinden jullie van deze?

Ik kan niet voor een ander spreken, maar ik vind hem te gek! Die drums zijn geniaal gebouwd. Heerlijke timing van snares, en die fills vind ik echt wel OK zoals ze zijn. De hele ritmiek van je track is ontzettend boeiend. Nice. Voor mij zou hij al af zijn.
 
Dankje Dr van Lansberg hij is alweer iets verder af, en dankje Andreos :mega:
 
Heel VET!! Lekker ook die triplet timing dingen!! Mooie mix en productie ook!! Er is ieder jaar zo'n contest op dit forum, inzenden ;)
 
Back
Top