anthem voor de Climate Change generatie

Waarom stopt ie steeds met spelen na een paar seconden ? Ik vond ook de vocal geen meerwaarde hebben, omdat je er TOTAAL niets van verstaat. Succes toch :)
 
Ik had niet direct een anthem gevoel bij dit nummer. De tekst is idd niet verstaanbaar. Ik krijg ook niet graag een anthem opgedrongen. Iets wordt een anthem vanuit de beweging zelf, maar je kan dat niet afroepen, denk ik dan toch. Maar ik ben dan ook geen youth meer en ook geen kind van de climate change generatie. Toch nog veel succes!
 
Spijtig dat je niets meer gewijzigd hebt sinds mijn eerdere comments: onverstaanbaar.
Ik vrees dat ik als werknemer in de petrol en liefhebber van oldtimers, ook even mijn petrolhead oren moet uitwassen nu, met Rammstein 'Benzin'
 
ik heb heel de vocal opnieuw opgenomen en geprocessed na jullie comments eind september maar kreeg het niet beter dan bovenstaand, te meer indien ik m'n echte stem erdoor mix je duidelijk(er) hoort dat ik geen bal kan zingen/toon kan houden - toch heel hard bedankt voor jullie vernietigd en ontluisterend commentaar
 
Probeer autotune en eq en compr op je stem makker.
 
kreeg het niet beter dan bovenstaand, te meer indien ik m'n echte stem erdoor mix je duidelijk(er) hoort dat ik geen bal kan zingen/toon kan houden -

Niet vernietigend of anderszins negatief, maar serieus een reactie hierop. Je kunt in dat geval beter iemand zoeken die een stukje wil inzingen. Je hoeft niet alles zelf te doen. Dit kan juist stimulerend werken, kom je iemand tegen die goed kan zingen en zin heeft om dat voor jouw nummer te doen, je gaat vanzelf je best doen om het talent van die persoon naar boven te halen en de zang zo goed mogelijk in het eindresultaat neer te zetten. Zijn jullie allebei blij met de samenwerking en het is nog gezellig ook. :)
 
Back
Top