Na droom ff wakker worden

Precies, das lekker ranzig. Moet je vaker doen!

Mvg.

CoolRunning
 
Tja, die "clap" doet het niet voor mij. Hij klinkt is alsof je een natte lucifer afstrijkt. Beats vanaf 3:30 zijn wat aan de kazige kant. Verder gewoon lekker trekkie.

Je bent lekker productief de laatste tijd. Goed man!
 
kan zijn dat het aan de logitech speakers en sub ligt waarop ik luister (zit op mijn werk) maar het klinkt net of je er een notch filter op hebt gezet. mis ergens wat mid, klinkt nogal stoffig. dof.

ik vind het wel tof dat je, nu je bent overgestapt op een andere manier van muziek maken, veel meer experimenteert en je eigen sound zoekt. je oude tracks waren zó commercieel, gelikt en af. vind ik dit toch een stuk autonomer. Nice!

Cheers,
C
 
stoffig klopt wel, maar zit geen notch op....
ja ik doe nu volledig m'n eigen ding, niet gepreoccupeerd door stijlen.
natuurlijk zijn er ook miljoenen anderen die gebruik maken van dezelfde instrumenten, toonladders en maatsoorten (dit even als disclaimer voordat six wéér begint te zeuren) maar ik geef er m'n eigen draai aan.

Wat ik de afgelopen weken post, zou ik zelf niet echt "tracks" willen noemen. het zijn meer freubel experimenten, die een bepaald gevoel oproepen, of waar heel even alles perfect samenvalt. Het zijn voor mij meer geheugensteuntjes voor dingen die ik later nog eens in een échte track wil toepassen, schetsen, plakboeken, hoe je het noemen wilt. Noem het snippets van 7min van mijn part :D

Ik post ze hier om mijn gevoel te toetsen, valt het muntje, of juist niet.
Op deze manier productief / interactief zijn geeft mij veel voldoening. En ik zit dichter bij mijn gevoel

Hoef ook niet zo zeer een crowd pleaser te zijn, vind het gewoon leuk om gewoon m'n ding te doen, te delen en dan de commentaren te lezen. ;)
 
Back
Top