[sferisch] Marsman - No One Has

Kom net hijgend weer binnen. Heb een sprintje gemaakt naar de coffeeshop. Vanavond lekker met deze track en een joint testbeeld kijken. Ik verheug me er nu al op.

Maar zonder gekheid, ik begin dit nu (eindelijk) een beetje te snappen en het raakt me. Misschien komt het met mij en je andere tracks ook nog een keer goed :).

Kusjes terug.
 
Ah, kusjes zijn altijd fijn..
Had je trackie vandaag in de pauze van werk nog een paar keer aan en vind het toch nog een beetje moeilijk. Aan de ene kant trekt het me en raak ik erdoor in een soort van trance maar aan de andere kant stoor ik me ook weer aan bepaalde elementen. De beat en dat wat hogere (beetje knetterende geluid) vind ik moeilijk te accepteren.

De conclusie is dus, haat/liefde. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.. (net als met kusjes van mannen btw :) )
groetje,
Maarten

P.S. Ben je wel een man? Ben er zeer recent achtergekomen dat hier een stuk meer vrouwen rondhangen dan ik dacht. (Assumption is the mother of all fuckups)
 
Ach, man, vrouw.. Wat maakt het uit, kusjes geven doen we allemaal. Ik heb begrepen dat ik een man ben.

Bedankt voor de feedback mannen(?). Ik begrijp inderdaad goed dat er wat gemengde gevoelens rondom mijn muziek hangen, heb het vaker gehoord en kan daar opzich goed inkomen. Heb ook vaker gehoord dat mijn muziek vaak een tijdje nodig heeft om goed beluisterbaar te worden.. Misschien is het mijn schetsmatige kijk op muziek. Hoe dan ook vind ik dit altijd wel leuke dingen om te horen, dus ik dank jullie nogmaals.

@ Dr van Lansberg: veel plezier, steek er hier ook weer een op!
 
Back
Top