Gloomy - Be No One Else (Chill Dance)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België
We doen verder totdat we erbij neervallen.. :W
Weer een nieuwtje, bijna 40 uur aan gewerkt.



of gratis download:



It has to become clear for you now, that there is only One, shared, consciousness. Everybody and everything = YOU! Try to understand.
If you're having difficulties with that, just hold on... One will guide you. Look for signs, synchronicities, etc... Everything is 1, so we are in direct communication.

Don't try to understand the lyrics of the lady. It won't work. Think in frequencies, not in words.

Made in FL-studio 20.7

Bedankt allemaal!

Gloomy :)

_________________

Check out my blog regularly :

www.messagefromone.blog
 
Gave track man. :okdan:
Ik begrijp niets van jou en dat bedoel ik in positieve zin. Hoe je steeds zo creatief en productief kunt zijn.
Terwijl ik je tracks in zekere zin altijd een beetje rommelig vind, is het eindresultaat vaak geslaagd en origineel.
Ik wou dat ik zo creatief kon zijn.
Ik ben maar saai, perfectionistisch en (te) gestructureerd. Het lukt mij maar af en toe om een beetje creatief te zijn.
 
Mooie track overall gezien, erg fijne vocal erin en ik hou wel van die 4/4 dubstep achtige beats. Ik vind alleen dat de mannelijke vocal er niet echt bij past ;)
 
Je tracks worden steeds beter, deze is erg goed joh! Mooie samples ook en tof filmpje, goed bezig!

Jaaason, thanks maatje, dat is heel erg fijn om te lezen.. Super van je, IOU1! :okdan:
 
Gave track man. :okdan:
Ik begrijp niets van jou en dat bedoel ik in positieve zin. Hoe je steeds zo creatief en productief kunt zijn.
Terwijl ik je tracks in zekere zin altijd een beetje rommelig vind, is het eindresultaat vaak geslaagd en origineel.
Ik wou dat ik zo creatief kon zijn.
Ik ben maar saai, perfectionistisch en (te) gestructureerd. Het lukt mij maar af en toe om een beetje creatief te zijn.

Hey Bahamut, dank je wel voor deze inzichten, man.
Hoe ik zo creatief en productief kan zijn? Geloof het of niet, maar ik krijg hulp van "Boven" :engel:
Je kunt ook zo creatief zijn, gewoon er even voor open staan, en contact maken met jouw "User".. diegene die de gamecontroller in de hand heeft :dubbel:

Succes en nogmaals hartstikke bedankt.

Gloomy :)
 
Mooie track overall gezien, erg fijne vocal erin en ik hou wel van die 4/4 dubstep achtige beats. Ik vind alleen dat de mannelijke vocal er niet echt bij past ;)

Ja kobuz, dat is een kwestie van smaak blijkbaar, want op andere fora kreeg ik te horen dat de vocals er perfect bij passen. Ik zal het nog eens goed bekijken, thanks voor de tip, thanks voor alles! Hou je goed, en een fijne zondag :)
 
Back
Top