matt second op vinyl

matt second

acid management
Staff member
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
5.645
Locatie
Delft
verwacht in de zomer de tracks Line 5 en Line 6 op de derde release van het label Line : www.izmar.com
 
Zo, die plaat kreeg een hele positieve review. Leuk! [reclamemode]Een techno track van mij staat op "Substance Abuse", een 12" white label geperst in Californië. Daar ligt 'ie ook in de winkels. Interesse? Mail: record@ralft.com[/reclamemode]

;)
 
ik bedoelde eigenlijk meer : op die site zijn mp3's te vinden :)
 
Cool man! Way to go.

Misschien wel leuk om een stukkie als demo te laten horen. (promo!) ;)
 
die tracks zijn niet van Matt volgens mij... die vind ik ook niet zo goed eigenlijk, beetje erg eentonig.
 
Volgens mij wel minimaal 1 track daarvan. Maar ik weet niet meer welke? :confused: ik gok nummer 5


Arv
 
Tja..

Tja..

die vind ik ook niet zo goed eigenlijk, beetje erg eentonig.

Ik heb er ook moeite mee dat er zo weinig verandert in die nummers.. maar dat schijnt toch echt de bedoeling van dit soort techno te zijn...
 
Heheh, ik vind het wel meevallen eigenlijk.. Ik heb eentonerige (schrijf je dat zoo) nummers gehoord. Ik heb thuis een plaat en daar hoor je alleen maar een bassdrum, en dat 10 minuten lang! 8)


Arv
 
Ik heb die nummer van Matt (line 5 en 6) nog niet geluisterd, behalve 1 t/m 4. 1 nummertje vond ik nog wel goed.. zat ook iets meer afwisseling in, maar er was ook 1 nummer, ik geloof line 2 of 3 wat nergens over gaat. 8 minuten hetzelfde, maar dan ook echt hetzelfde, en dan niet eens met orginele geluiden, gewoon een 909, snare, hihit, crash. Het mag dan wel de bedoeling ervan zijn, maar wees dan vernieuwend met nieuwe sounds oid, niet de techno die ze 6 jaar geleden ook al maakte. (mijn persoonlijke mening)

Maar ik ga vanavond iig de Matt tracks downloaden en beluisteren.
 
Origineel geplaatst door Arveyman
Heheh, ik vind het wel meevallen eigenlijk.. Ik heb eentonerige (schrijf je dat zoo) nummers gehoord. Ik heb thuis een plaat en daar hoor je alleen maar een bassdrum, en dat 10 minuten lang! 8)

Pitchhiker of hoe heet die plaat ook alweer :confused:
En als je die bedoelt is ie absoluut niet saai. Er is een verschil tussen saai en eentonig.
 
Laatst gewijzigd:
Die tracks zijn natuurlijk pure DJ Tools en zitten anders in elkaar dan bijvoorbeeld een radio edit van een trance track. Als je ze thuis luistert komen ze daarom voor sommige mensen wat saai/eentonig over maar in handen van een DJ is het prima spul.

groeten

Basicsys
 
Back
Top