Aankondiging Springrelease Studiolics & Synthforum

Klinkt goed! Mooi artwork ook...
Thnx. Het Artwork voor de releases voor Synthforum ( en mijn eigen releases) worden verzord door mijn wettelijke echtgenote. Die is naast 2 fulltime banen ( mijn vrouw zijn en een andere fulltime baan..) ook erg fijn bezig met het vervaardigen van prachtige schilderijen, muurschilderingen, portretten.
 
Beetje late reactie, sorry.

Maar complimenten nog, vind 't een hele toffe verzameling geworden :okdan: Met mooie artwork, inderdaad!

Van harte, @BasZiePee - je hebt 't toch mooi voor elkaar gebokst, van oproep tot release. Knap werk :mega:

@Roonan , @barend ,@tragmadat, @Djgeniusd.. wat hebben jullie dikke tracks aangeleverd zeg - heel vet. En mooi aangevuld door de Studiolics-crew.

Nog over die artiest-namen.. voor wie daar sceptisch over is - begrijpelijk, maar.. de database van Spotify is nooit ingericht met ouderwetse verzamelaars in gedachten. Playlists zijn de nieuwe verzamelaars. En dus moet er een work-around bedacht worden om alsnog "ouderwets" een verzamelaartje uit te kunnen brengen, als release ipv playlist. Ga maar zoeken op je favoriete verzamel-CD's van toen, op Spotify, en je zult zien dat 't best een rommeltje is (als je ze überhaupt kunt vinden). Zijn er maar een paar, die het netjes op orde hebben, qua meta-data. Hoe ze dat doen? Geen idee. Omdat ze groot zijn, waarschijnlijk, en met Spotify zelf in contact staan.

Want andersom, ontbreekt er (dus) in het upload-formulier (van Distrokid althans) een veld, waarbij je per track de artiest kunt aangeven. Het is altijd die ene artiest van het album, met eventuele "featured" gast-artiesten. Technisch onmogelijk om het (zelf) te doen zoals we het gewend waren, helaas..


Screenshot 2022-07-15 at 13.30.36.png
 
Technisch is het in ieder geval mogelijk, dus dat is geen excuus ;)

Als jij erachter komt hoe ze dit hebben gedaan en het blijft nog steeds binnen een redelijke prijsopgave gaan wij dit doen.
Maar in dit voorbeeld had volgens mij elke artiest in het rijtje al een Spotify account op het moment van release. En dat is bij ons niet het geval.
Maar verbeter mij als ik het mis heb…
 
Ik zou het je graag vertellen, maar zit daar zelf ook helemaal niet in. Ik zag deze release toevallig een tijdje terug en moest aan dit topic denken :)
 
Ik zou het je graag vertellen, maar zit daar zelf ook helemaal niet in. Ik zag deze release toevallig een tijdje terug en moest aan dit topic denken :)
Als de artiesten die gecompileerd worden al een account hebben, dan kan het wel. Maar dat heeft niet iedereen. Vandaar ons aanbod. 😉
 
Back
Top