I LOVE ACID

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
een halve waarheid is soms meer waar dan onwaar...
is zeker meer dan een jaar geleden dat ik nog acid gemaakt heb.

en ben persoonlijk gewoon niet zo aan liberator enzo, maar als er iets dat ik goed vind op jullie feesten komt zal ik er wel z(w)ijn!!

keep going!
 
Ach er wordt in de toekomst ook gedacht aan Mr.Gasmask bv, Acid Junkies, Junk Project, Hardfloor, Robert Armani, Leo Anibaldi etcetc......dus er komt vast wel een keer iets van jou gading langs.
 
Verschrikkelijke muziek toch:P Of noemen ze dat gruwelijk(A) Afijn, dat vinden jullie vast ook als ik met progrock aan kom zetten:P Sorry het is idd niet over de datum heen, dus alsnog succes.
 
Ach er wordt in de toekomst ook gedacht aan Mr.Gasmask bv, Acid Junkies, Junk Project, Hardfloor, Robert Armani, Leo Anibaldi etcetc......dus er komt vast wel een keer iets van jou gading langs.

als je Anibaldi weet te strikken kom ik naar Nederland toe :halleluja:halleluja
 
Even deze omhoog kikke......

Het eerste feest van I LOVE ACID was gepland eind mei....dit is door onvoorziene omstandigheden verschoven naar september met ook een andere, betere lokatie....

Ik ben nu hard bezig om een Amerikaanse acid grootheid naar NL te halen.....hij zal een week bij mij verblijven en twee weekenden in Europa optreden samen met mij en artiesten van zijn label.
Ik heb twee optredens in NL geregeld en het plan is om daar nog een optreden in België en Duitsland vast te plakken....

Ik hou jullie op de hoogte.

Acid for all.....:)
 
is het........Adonis????
 
nou kan wel soft zijn maar ehh No way back vind ik toch echt wel een van de meest gave klassiekers van de overkant hehe. 808 snare/clap roffels FTW

Phuture/Spanky? Dat zal ook wel te soft zijn...Rob Gee dan? hehe
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top